Pierwsza strona faktury E.On Polska S.A.

1. Nr faktury wraz z dniem, w którym została wystawiona.
2. “Konto umowy” indywidualny nr przypisany do każdej umowy. Pozwala szybko zidentyfikować odbiorcę w trakcie kontaktu z przedstawicielem E.On.
“Partner handlowy” indywidualny numer przypisany do odbiorcy, służący jako logi do portalu Mój E.On. Do numeru “Partner handlowy” może być przypisane wiele umów np. kiedy mamy zawarte umowy na kilka punktów poboru energii elektrycznej.
3. Dane kontaktowe E.On Polska S.A.: adres do korespondencji, na który należy wysyłać pisma i wnioski, numer infolinii czynny całą dobę, e-mail, adres strony internetowej
4. Adres korespondencyjny odbiorcy, którego dotyczy faktura.
5. Adres punktu poboru energii elektrycznej, dla którego została wystawiona faktura, grupa taryfowa oraz nazwa oferty handlowej.
6. Kwota bieżącej należności wraz z terminem zapłaty
7. Ogólne informacje o cenie energii elektrycznej wraz z usługami dystrybucyjnymi, wartość zawartego podatku VAT w cenie.
8. Nr rachunku bankowego, na który należy wysyłać należności za energię elektryczną dotyczącego punktu poboru energii, dla którego wystawiona jest faktura.

1. Informacje o zużyciu energii elektrycznej w zależności od taryfy. Zużycie jest podawane na podstawie odczytów licznika energii elektrycznej.
2. Szczegółowe informacje jak została wyliczona opłata w okresie rozliczeniowym
3. Szczegółowe informacje wraz z wyszczególnieniem składowych opłat dystrybucyjnych na rachunku.
4. Należna kwota do zapłaty uwzględniająca wszystkie składowe powyżej. Jest to ta sama kwota co na pierwszej stronie w pkt. 6.
5. Wykres pokazujący zużycie energii elektrycznej w poszczególnych miesiącach.