Energa w mieście Puck i okolicach

Puck i okolicach

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Puck i okolicach

energa-logo Puck i okolicach

Mieszkasz w Pucku lub w miastach Krokowa (84-113), Władysławowo (84-104), Hel (84-150) lub Jastarnia (84-130)? ENERGA jest Operatorem sieci energii elektrycznej w Twojej okolicy. Tu znajdziesz numer telefonu do infolinii ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby skutecznie załatwić sprawę z prądem. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o Grupie ENERGA, oraz z opiniami użytkowników ENERGA.

polska-mapa-energetyczna Puck i okolicachENERGA jest dostawcą prądu na terenie Pucka.

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Zadzwoń z Pucka do infolinii Biura Obsługi Klienta ENERGA:

Numer do infolinii (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)

Cena za połączenie z infolinią dla telefonów komórkowych i stacjonarnych zgodna ze stawkami operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

Zadzwoń na infolinię ENERGI aby :

  • Otrzymać informacje: jak przyłączyć się do sieci energii elektrycznej lub odłączyć się z sieci, informacje o umowach sprzedaży prądu lub o umowach kompleksowych (sprzedaż + dostawa prądu) – sprawdź co powinna zawierać umowa sprzedaży prądu oraz jak zmienić sprzedawcę prądu. Informacje o możliwości rozwiązanie umowy, informacje o taryfach i możliwości zmiany taryfy, informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury/ błędu na fakturze, informacje o terminach płatności. Sprawdź jakie są rodzaje taryf energii elktrycznej w Polsce.
  • Załatwić sprawę z eBOK-iem: otworzyć konto eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), otrzymać pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK-a.
  • Zmienić dane osobowe w bazie danych ENERGI.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak odczytać licznik, jak doładować licznik przedpłatowy, sprawdzenie faktury, terminy płatności oraz salda na rachunku, taryfy i możliwość zmiany taryfy (na taryfę całodobową G11, na taryfę dwustrefową G12, na taryfę dla firm C11), pobieranie dokumentów, formularzy oraz umów. Sprawdź dostępne taryfy dla firm i dla domu.
  • Jakie sprawy załatwisz? aktywacja eFaktury i usług internetowych – aktywacja opcji darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury oraz zaksięgowaniu opłaty za fakture prądu, zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych firmy ENERGA, aktywacja usług internetowych,

Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatnościach:

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Cennik sprzedawcy prądu ENERGA

Taryfy Energi dostępne są pod tym linkiem.

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA:

  • W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: Przyłączenia do sieci energii elektrycznej i wyłączenia, zawarcie i rozwiązanie umowy sprzedaży/dostawy prądu lub kompleksowej z firmą ENERGA, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź procedurę zmiany sprzedawcy prądu oraz co powinna zawierać umowa sprzedaży pradu.
  • Taryfy: informacje o taryfie całodobowej G11, dwustrefowej G12 oraz taryfie C11 dla firm, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • Rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA:

  • W Punktach Sprzedaży załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: Potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm. Sprawdź jak powinna wyglądać umowa sprzedaży prądu.
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (taryfa całodobowa G11, taryfa dwustrefowa G12, taryfa dla firm C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, reklamacja dotycząca rozliczeń.
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

w Punktach Partnerskich ENERGA:

  • W Punktach Partnerskich załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: Potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o taryfach (całodobowa G11, dwustrefowa G12, C11 dla małych firm), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń.
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź jak działa licznik energii elektrycznej oraz jak go odczytać. Sprawdź również informacje o licznikach przedpłatowych ENERGA i dowiedz się więcej o planowanej wymianie liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne w Polsce.

Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:


Odległość: 17 km

ENERGA Punkt Partnerski Wejherowo

ul. Klasztorna 18, 84-200 Wejherowo

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 23.5 km

ENERGA Salon Sprzedaży Gdynia

ul. 10 Lutego 33, 81-364 Gdynia

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 27.4 km

ENERGA Punkt Partnerski Gdynia

Wielkopolska 33, 81-552 Gdynia

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 33 km

ENERGA Punkt Sprzedaży Gdańsk

ul. Spacerowa 48, 80-299 Gdańsk, Centrum Handlowe OSOWA

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 09:00 - 20:00
Wt: 09:00 - 20:00
Śr: 09:00 - 20:00
Czw: 09:00 - 20:00
Pt: 09:00 - 20:00
Sob: 09:00 - 20:00
Nd: 09:00 - 19:00
Odległość: 36.6 km

ENERGA Salon Sprzedaży Gdańsk (1)

al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, Olivia Business Center (Point)

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 39.6 km

ENERGA Salon Sprzedaży Gdańsk (2)

ul. Brzozowa 9c, 80-243 Gdańsk

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 44 km

ENERGA Punkt Partnerski Kartuzy

Mściwoja II 28a, 83-300 Kartuzy

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 74.4 km

ENERGA Salon Sprzedaży Tczew

ul. Westerplatte 3, 83-110 Tczew

Godziny otwarcia

Pon: 06:30 - 14:30
Wt: 06:30 - 14:30
Śr: 06:30 - 14:30
Czw: 06:30 - 14:30
Pt: 06:30 - 14:30
Odległość: 84 km

ENERGA Punkt Partnerski Starogard Gdański

ul. Rycerska 5, 83-200 Starogard Gdański (Galeria Szwarc)

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 15:00
Wt: 08:00 - 15:00
Śr: 08:00 - 15:00
Czw: 08:00 - 15:00
Pt: 08:00 - 15:00

Taryfy dla biznesu

Taryfy dla firmy

Sprawdź inne taryfy!

Sprawdź operatora

Lokalizacja:
-
Operator: -
Zapytaj o ofertę