E.On Polska S.A. (Innogy) Kontakt

E.On Polska S.A. (Innogy) Kontakt

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Poniżej znajdziesz najważniejsze kontakty do sprzedawcy energii E.On Polska S.A. i do Stoen Operatora Sieci dystrybucyjnych na Warszawę i okolice. Od liberalizacji rynku energetycznego i rozdzielenia działalności dystrybucji i sprzedaży prądu, firma Stoen Operator jest odpowiedzialna za dostawę energii elektrycznej dla Warszawy i okolicy, a E.On Polska S.A. za sprzedaż prądu dla całej Polski.

Sprawdź teren na którym obsługuje Operator Systemu Dystrybucyjnego Stoen Operator:

Jesteś klientem indywidualnym?

Zadzwoń do infolinii Sprzedawcy E.On Polska S.A. na telefon (+48) 22 821 46 46 (czynne poniedziałek – niedziela 8.00 – 22.00):

  • Aby uzyskać ogólne informacje: jak zostać klientem sprzedawcy prądu E.On Polska S.A., jakie są potrzebne dokumenty i aby uzyskać odpowiednie formularze,
  • Aby uzyskać informacje o umowie: o umowie sprzedaży, jak zawrzeć lub rozwiązać umowę, jaka jest procedura upoważnienia E.On do zmiany dotychczasowego sprzedawcy prądu na E.On Polska S.A., aby uzyskać odpowiedzi na pytania o mocy umownej i o możliwości jej zmiany, o protokole zdawczo odbiorczym, aby zmienić dane osobowe. Sprawdź jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu.
  • Aby uzyskać informacje o taryfach: o szczegółach taryf, o cenie za 1 kWh, o różnych dostępnych taryfach (G11, G12a, G12b, G12as ). Sprawdź Cennik Sprzedawcy E.On,
  • Aby uzyskać informacje o fakturach: informacje o płatności faktury, o e fakturach i fakturach elektronicznych, o ich reklamacji.

Zanim podpiszesz umowę ze sprzedawcą prądu, sprawdź oferty innych sprzedawców na rynku.

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Zadzwoń do infolinii Stoen Operator, Operator Sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej dla Warszawy i okolicy: nr telefonu (+48) 22 821 3131 (czynne 24godz/7 dni w tygodniu):

  • aby dowiedzieć się jak podłączyć się do sieci operatora w Warszawie i okolicy, aby otrzymać informacje o przyłączeniu, o umowie przyłączeniowej i o umowie kompleksowej.
  • aby dostać odpowiedzi na pytania związane z licznikiem i na temat nowych liczników.

Awarie: w przypadku awarii, braku prądu lub potrzeby zgłoszenia awarii energetycznej należy zadzwonić do najbliższego całodobowego posterunku pogotowia energetycznego:
d
Bemowo, Bielany, Wola, Śródmieście (po północnej stronie Aleji Jerozolimskich), Żoliboż – Telefon: (+48) 22 821 51 11
Mokotów, Ochota, Śródmieście (po południowej stronie Aleji Jerozolimskich), Wilanów, Włochy, Ursus, Ursynów – Telefon: (+48) 22 821 52 11
Praga Północ, Białołęka, Targówek – Telefon: (+48) 22 821 53 11
Praga Południe, Rembertów – Telefon: (+48) 22 821 54 11
d
Główna infolinia całodobowego Pogotowia Energetycznego Stoen – Telefon: (+48) 22 821 31 11

 

Sprawdź najbiższy oddział Biura Obsługi Klienta:

Biura Obsługi Klientów Indywidualnych


Innogy Warszawa – CH King Cross Praga

ul. Jubilerska 1/3, 04-190 Warszawa

821 46 46

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 08:00 - 20:00
Wt: 08:00 - 20:00
Śr: 08:00 - 20:00
Czw: 08:00 - 20:00
Pt: 08:00 - 20:00
Sob: 08:00 - 20:00
Nd: 09:00 - 19:00

Innogy Warszawa – Salon Galeria Mokotów

ul. Wołoska 12, 02-675 Warszawa

821 46 46

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 09:00 - 21:00
Wt: 09:00 - 21:00
Śr: 09:00 - 21:00
Czw: 09:00 - 21:00
Pt: 09:00 - 21:00
Sob: 09:00 - 21:00
Nd: 09:00 - 20:00

Innogy Warszawa – Salon Galeria Wileńska

ul. Targowa 72, 03-731 Warszawa

821 46 46

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 08:00 - 20:00
Wt: 08:00 - 20:00
Śr: 08:00 - 20:00
Czw: 08:00 - 20:00
Pt: 08:00 - 20:00
Sob: 08:00 - 20:00
Nd: 09:00 - 19:00
Jesteś małą lub średnią firmą?

Dla małych i średnich firm – zadzwoń do telefonicznego centrum kontaktu z Klientem na numer telefonu (+48) 22 821 46 40 (czynne 24 godz /7 dni w tygodniu) / fax: (+48) 22 821 46 47

Dla klientów posiadających opiekuna – telefon: (+48) 22 821 39 39

Obsługa Klientów Biznesowych


Innogy Warszawa Obsługa Klientów Biznesowych

ul. Wybrzeże Kosciuszkowskie 41, 00-347 Warszawa

821 39 39

[email protected]

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Centra Obsługi Klienta w Warszawie


Innogy Warszawa – CH King Cross Praga

ul. Jubilerska 1/3, 04-190 Warszawa

821 46 46

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 08:00 - 20:00
Wt: 08:00 - 20:00
Śr: 08:00 - 20:00
Czw: 08:00 - 20:00
Pt: 08:00 - 20:00
Sob: 08:00 - 20:00
Nd: 09:00 - 19:00

Innogy Warszawa – Salon Galeria Mokotów

ul. Wołoska 12, 02-675 Warszawa

821 46 46

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 09:00 - 21:00
Wt: 09:00 - 21:00
Śr: 09:00 - 21:00
Czw: 09:00 - 21:00
Pt: 09:00 - 21:00
Sob: 09:00 - 21:00
Nd: 09:00 - 20:00

Innogy Warszawa – Salon Galeria Wileńska

ul. Targowa 72, 03-731 Warszawa

821 46 46

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 08:00 - 20:00
Wt: 08:00 - 20:00
Śr: 08:00 - 20:00
Czw: 08:00 - 20:00
Pt: 08:00 - 20:00
Sob: 08:00 - 20:00
Nd: 09:00 - 19:00
Reprezentujesz duże przedsiębiorstwo

Dla dużych przedsiębiorstw – zadzwoń do telefonicznego centrum kontaktu z Klientem na numer telefonu (+48) 22 821 39 39 (czynne od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00) / fax: (+48) 22 821 33 59

Obsługa Korporacji oraz Klientów Biznesowych


Innogy Warszawa Obsługa Klientów Biznesowych

ul. Wybrzeże Kosciuszkowskie 41, 00-347 Warszawa

821 39 39

[email protected]

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00

Taryfy dla biznesu i domu

Taryfy dla firmy

Sprawdź inne taryfy!

Sprawdź operatora

Lokalizacja:
-
Operator: -
Zapytaj o ofertę