Kluczbork i okolicach
Mieszkasz w mieście Kluczbork lub w miastach Łubnice (98-432), Praszka (46-320), Rudniki (46-325), Pątnów (98-335), Byczyna (46-220), Domaszowice (46-146), Gorzów Śląski (46-310), Lasowice Wielkie (46-280), Pokój (46-034), Skomlin (98-346), Świerczów (46-112), Wołczyn (46-262), Rychtal (63-630), Mokrsko (98-345), Łęka Opatowska (63-645) lub Trzcinica (63-620)? Firma TAURON jest Twoim Operatorem Systemów Dystrybucyjnych energii elektrycznej. Tu znajdziesz informacje kontaktowe aby skutecznie załatwić sprawę. Sprawdź również taryfy sprzedaży prądu firmy TAURON, opinie konsumentów oraz dodatkowe informacje o Grupie energetycznej TAURON.
TAURON jest dostawcą prądu na terenie miasta Kluczbork i na terenie okolic.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zadzwoń z Kluczborka lub z okolic na infolinię TAURON Sprzedaż i Dystrybucja:
Numer telefonu: (+48) 555 444 555 (godziny otwarcia: pon.- piątek 07:00-18:00)
Przed rozmową przygotuj Twój numer PESEL oraz numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem) aby szybciej załatwić sprawę. Opłata za połączenie: zwykłe połączenie zgodnie z taryfą operatora
Co załatwisz/czego się dowiesz dzwoniąc na infolinię TAURON-a?
- Otrzymasz następujące informacje: przyłączenie do sieci i wyłaczenie energii elektrycznej, jak zostać klientem TAURON-a, umowy sprzedaży, dostawy energii elektrycznej i umowy kompleksowe (sprzedaż prądu + dostawa prądu), taryfy TAURON-a(G11, G12, C11 i inne). Dowiesz się również jak upoważnić firmę TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON. Przed podpisaniem umowy dowiedz się jak powinna wyglądać umowa i jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu. Sprawdź jak postępować w przypadku wizyty nieznanego Ci akwizytora w domu.
Zadzwoń z Kluczborka lub z okolic do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON:
(+48) 801 803 303 (godziny otwarcia: pon-piątek 07-00-18:00)
Przygotuj numer PESEL i numer klienta aby szybciej załatwić sprawę. Opłata połączeniowa w cenie zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą operatora.
Co załatwisz / jakie informacje otrzymasz dzwoniąc na Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta?
- Załatwisz następujące sprawy: zmiana taryfy na – taryfę całodobową G11, taryfę dwustrefową G12, taryfę dla firm C11 lub na inne dostępne taryfy. Większość dostawców pozwala swoim odbiorcom zmienić taryfę tylko raz w roku, zmiana taryfy może się wiązać z potrzebą wymiany licznika energii elektrycznej. Dowiedz się jak działa licznik energii elektrycznej oraz o planowanych wymianach liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne. Rozliczenia, reklamacje, sprawdzenie salda, problemy z fakturą lub z e-fakturą, aktualizacja danych osobowych.
- Otrzymasz następujące informacje: informacje o taryfach, jak założyć eBOK, jak zalogować się do eBOK / jak rozwiązać problem z logowaniem na eBOK, informacje o licznikach – jak założyć licznik, jak uzyskać dostęp do elektryka 24, informacja o drukach do pobrania, potrzebne formularze, informacje o platformie zakupowej.
Awaria prądu w Kluczborku lub w okolicach? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne
Dzwoń na Pogotowie Energetyczne na numer telefonu 991 w przypadku awarii lub problemu z prądem. Na pogotowiu energetycznym otrzymasz również informacje o planowanych przerwach w dostawie prądu.
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta (BOK):
- Załatwisz każdą sprawe związaną z prądem w Biurze Obsługi Klienta: przyłączenie do sieci energii elektrycznej i wyłączenie, umowy przyłączeniowe, sprzedaży i kompleksowe z TAURON-em, zmiana taryfy na G11, G12, C11 lub inne, upoważnienie firmy TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON, druki i potrzebne formularze.
- Otrzymasz wszelkie potrzebne Ci informacje : jak podłączyć się do sieci, wyłączenie z sieci, jak podpisać umowę sprzedaży lub umowę kompleksową, jak upoważnić TAURON do zmiany sprzedawcy na Tauron. Informacje o ofertach i taryfach.
W przypadku problemów z logowaniem na e-BOKu radzimy zadzwonić do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON-a.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Najbliższe biura obsługi klienta może pomóc Ci
- Zawrzeć nową umowę z dostawcą energii elektrycznej
- Zapłacić za fakturę prądu lub rozwiązać problem z zapłatą
- Wyprowadzać się lub wprowadzać się do miasta Oleśnica
- Odpowiedzieć na twoje pytania na temat cen energii, linii energetycznych i liczników
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
TAURON Punkt Obsługi Klienta Kędzierzyn-Kożle
ul. Łukasiewicza 37, 42-200 Kędzierzyn Koźle
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
TAURON Punkt Obsługi Klienta Zabrze
ul. Szkubacza 1, Centrum Handlowe M1, 41-800 Zabrze
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
TAURON Punkt Obsługi Klienta Dąbrowa Górnicza
ul. 11 Listopada 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON