Limanowa i okolicach
Mieszkasz w mieście Limanowa lub w okolicznych miejscowościach Iwkowa (32-862), Pcim (32-432), Trzciana (32-732), Wiśniowa (32-412), Żegocina (32-731), Dobra (34-643), Mszana Dolna (34-730), Jodłownik (34-623), Kamienica (34-608), Laskowa (34-602), Łukowica (34-606), Ochotnica Dolna (34-452), Słopnice (34-615) lub Tymbark (34-650)? Twoim dostawcą energii elektrycznej jest Tauron. Poniżej można znaleźć najważniejsze informacje kontaktowe, umożliwiające załatwienie spraw z tym dostawcą i sprzedawcą prądu. Zachęcamy również do przeczytania opinii konsumentów oraz dodatkowych informacji o Grupie energetycznej TAURON.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zadzwoń z Limanowej i z okolic do infolinii TAURON Sprzedaż i Dystrybucja:
Numer telefonu: (+48) 555 444 555 (godziny otwarcia: pon.- piątek 07:00-18:00)
Przed rozmową przygotuj swój numer PESEL oraz numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem) aby szybciej załatwić sprawę. Opłata za połączenie jest zgodna z taryfą operatora.
Co załatwisz/czego się dowiesz dzwoniąc na infolinię TAURONu?
- Otrzymasz następujące informacje:
- Przyłączenie do sieci i wyłaczenie energii elektrycznej, jak zostać klientem TAURONu, umowy sprzedaży, dostawy energii elektrycznej i umowy kompleksowe (sprzedaż prądu + dostawa prądu),
- Informacje taryfowe: taryfy TAURONu (G11, G12, C11 i inne).
- Upoważnienie TAURONu do zmiany sprzedawcy na TAURON: Dowiesz się również jak upoważnić firmę TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON. Przed podpisaniem umowy dowiedz się jak powinna wyglądać umowa i jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu. Sprawdź jak postępować w przypadku wizyty nieznanego Ci akwizytora w domu.
Zadzwoń z Limanowej i z okolic do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON (T-BOK):
(+48) 801 803 303 (godziny otwarcia: pon-piątek 07-00-18:00)
Przygotuj numer PESEL i numer klienta aby szybciej załatwić sprawę. Opłata połączeniowa w cenie zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą operatora.
Co załatwisz / jakie informacje otrzymasz dzwoniąc na Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta?
- Załatwisz następujące sprawy:
- Taryfy – zmiana taryfy na – taryfę całodobową G11, taryfę dwustrefową G12, taryfę dla firm C11 lub na inne dostępne taryfy. Większość dostawców pozwala swoim odbiorcom zmienić taryfę tylko raz w roku, zmiana taryfy może się wiązać z potrzebą wymiany licznika energii elektrycznej. Dowiedz się jak działa licznik energii elektrycznej oraz o planowanych wymianach liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne.
- Inne: Rozliczenia, reklamacje, sprawdzenie salda, sprawy z fakturą lub z e-fakturą, aktualizacja danych osobowych.
- Otrzymasz następujące informacje: informacje o taryfach, jak założyć eBOK, jak zalogować się do eBOK / jak rozwiązać problem z logowaniem na eBOK, informacje o licznikach – jak założyć licznik, jak uzyskać dostęp do elektryka 24, informacja o drukach do pobrania, potrzebne formularze, informacje o platformie zakupowej.
Awaria prądu w Limanowej lub w okolicach? Zadzwoń na Pogotowie Energetyczne!
Dzwoń na Pogotowie Energetyczne na numer telefonu 991. Tu otrzymasz informacje o planowanych wyłączeniach prądu.
Najbliższe Biura Obsługi Klienta (BOK):
- Załatwisz każdą sprawe związaną z prądem w Biurze Obsługi Klienta,
- Otrzymasz wszelkie potrzebne Ci informacje,
- W przypadku problemów z logowaniem na e-BOKu radzimy zadzwonić do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON-a.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON