Bochnia i okolicach
Mieszkasz w mieście Bochnia lub w okolicznych miejscowościach Brzesko (32-800), Czchów (32-860), Dębno (32-828), Drwinia (32-708), Gdów (32-420), Gnojnik (32-865), Kłaj (32-014), Łapanów (32-740), Lipnica Murowana (32-724), Niepołomice (32-007), Nowe Brzesko (32-120), Nowy Wiśnicz (32-720), Raciechowice (32-415), Rzezawa (32-765) lub Szczurowa (32-813)? TAURON jest Twoim dostawcą prądu. Tu znajdziesz potrzebne informacje kontaktowe aby skutecznie załatwić sprawę. Sprawdź również taryfy sprzedaży prądu firmy TAURON, opinie konsumentów oraz dodatkowe informacje o Grupie energetycznej TAURON.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zadzwoń z Bochni i z okolic do infolinii TAURON Sprzedaż i Dystrybucja:
Numer telefonu: (+48) 555 444 555 (godziny otwarcia: pon.- piątek 07:00-18:00)
Przed rozmową przygotuj Twój numer PESEL oraz numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem) aby szybciej załatwić sprawę. Opłata za połączenie: zwykłe połączenie zgodnie z taryfą operatora
Co załatwisz/czego się dowiesz dzwoniąc na infolinię TAURON-a?
- Otrzymasz informacje na następujące tematy: przyłączenie do sieci energii elektrycznej i wyłaczenie, umowa sprzedaży prądu, umowa dostawy prądu, umowa kompleksowa (sprzedaż prądu + dostawa prądu) ze sprzedawcą i dostawcą energii elektrycznej TAURON, taryfy TAURON-a (G11, G12, C11 i inne). Dowiesz się również jak upoważnić firmę TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON. Przed podpisaniem umowy dowiedz się jak powinna wyglądać umowa i jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu. Sprawdź jak postępować w przypadku wizyty nieznanego Ci akwizytora w domu.
Zadzwoń z Bochni i z okolic do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON:
(+48) 801 803 303 (godziny otwarcia: pon-piątek 07-00-18:00)
Przygotuj numer PESEL i numer klienta aby szybciej załatwić sprawę. Opłata połączeniowa w cenie zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą operatora.
Co załatwisz/czego się dowiesz dzwoniąc na Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta?
- Załatwisz następujące sprawy: aktualizacja danych osobowych, informacja o drukach do pobrania, potrzebne formularze, informacje o platformie zakupowej, reklamacje, faktury lub z e-faktury, rozliczenie, sprawdzenie salda, zmiana taryfy na : taryfę całodobową G11, taryfę dwustrefową G12, taryfę dla firm C11 lub na inne dostępne taryfy. Większość dostawców pozwala swoim odbiorcom zmienić taryfę tylko raz w roku, zmiana taryfy może się wiązać z potrzebą wymiany licznika energii elektrycznej. Dowiedz się jak działa licznik energii elektrycznej oraz o planowanych wymianach liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne.
- Otrzymasz następujące informacje: informacje o taryfach, jak założyć eBOK, jak zalogować się do eBOK / jak rozwiązać problem z logowaniem na eBOK, informacje o licznikach – jak założyć licznik, jak uzyskać dostęp do elektryka 24.
Awaria prądu w Bochni lub w okolicach? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne
Dzwoń na Pogotowie Energetyczne na numer telefonu 991
Tu otrzymasz informacje o planowanych wyłączeniach w okolicy Bochni
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta (BOK):
- Załatwisz każdą sprawe związaną z prądem w Biurze Obsługi Klienta: przyłączenie do sieci energii elektrycznej i wyłączenie, umowy przyłączeniowe, sprzedaży i kompleksowe z TAURON-em, zmiana taryfy na G11, G12, C11 lub inne, upoważnienie firmy TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON, druki i potrzebne formularze.
- Otrzymasz wszelkie potrzebne Ci informacje : jak podłączyć się do sieci, wyłączenie z sieci, jak podpisać umowę sprzedaży lub umowę kompleksową, jak upoważnić TAURON do zmiany sprzedawcy na Tauron. Informacje o ofertach i taryfach.
W przypadku problemów z logowaniem na e-BOKu radzimy zadzwonić do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON-a.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON