Dzierżoniów i okolicach
Mieszkasz w mieście Dzierżoniów lub w pobliższych miastach Bielawa (58-260), Łagiewniki (58-212), Radków (57-420), Marcinowice (58-123), Niemcza (58-230), Pieszyce (58-250), Piława Górna (58-240), Nowa Ruda (57-451), Stoszowice (57-214), Ząbkowice Śląskie (57-200) lub Sobótka (55-050)? TAURON jest Twoim dostawcą prądu. W obecnym artykule znajdziesz wszystkie potrzebne informacje kontaktowe aby skutecznie załatwić twoją sprawę z TAURON-em. Sprawdź też taryfy sprzedaży prądu firmy TAURON, opinie konsumentów oraz dodatkowe informacje o Grupie energetycznej TAURON.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zadzwoń z Dzierżoniowa i z okolic na infolinię TAURON Sprzedaż i Dystrybucja:
Numer telefonu: (+48) 555 444 555 (godziny otwarcia: pon.- piątek 07:00-18:00)
Przed rozmową przygotuj Twój numer PESEL oraz numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem) aby szybciej załatwić twoją sprawę. Opłata za połączenie: zwykłe połączenie zgodnie z taryfą operatora
Co załatwisz/czego się dowiesz dzwoniąc na infolinię TAURON-a?
- Otrzymasz następujące informacje: informacje o przyłączeniach do sieci i odłączeniach z sieci energetycznej, o umowie sprzedaży, dostawy prądu i o umowie kompleksowej z TAURON-em, informacje o taryfach sprzedawcy i dostawcy energii TAURON (G11, G12, C11 i inne). Otrzymasz również informacje o upoważnieniu TAURON-a do zmiany sprzedawcy prądu na firme TAURON. Dowiedz się jak powinna wyglądać umowa i jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu. Sprawdź jak postępować w przypadku wizyty akwizytora w domu.
Zadzwoń z Dzierżoniowa i z okolic do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON:
(+48) 801 803 303 (godziny otwarcia: pon-piątek 07-00-18:00)
Przygotuj numer PESEL i numer klienta aby szybciej załatwić sprawę. Opłata połączeniowa w cenie zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą operatora.
Co załatwisz/czego się dowiesz dzwoniąc do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta?
- Załatwisz następujące sprawy: aktualizacja danych osobowych, sprawdzenie salda, rozliczenie, sprawy z fakturą i z E-fakturą, zmiana taryfy na taryfę całodobową G11, taryfę dwustrefową G12, taryfę dla firm C11 lub na inne dostępne taryfy. Uprzedzamy że taryfę można zmienić tylko raz w roku, zmiana taryfy może się wiązać z potrzebą wymiany licznika energii elektrycznej. Dowiedz się jak działa licznik energii elektrycznej oraz o planowanych wymianach liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne. Druki do pobrania, formularze, reklamacje, informacje o platformie zakupowej.
- Otrzymasz następujące informacje: informacje taryfowe, jak założyć eBOK, jak zalogować się do eBOK i jak rozwiązać problem z logowaniem na eBOK, informacje o licznikach – jak założyć licznik, jak mieć dostęp do elektryka 24 i do protokołu zdawczo-odbiorczego.
Awaria prądu w Dzierżoniowie lub w okolicach? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne
Awaria? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne na numer telefonu 991
Otrzymasz również informacje o planowanych wyłączeniach w Twojej okolicy
Ceny prądu firmy TAURON w Dzierżoniowie i w okolicach
Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy TAURON
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta (BOK):
- Załatwisz każdą sprawe związaną z dostawą i sprzedażą prądu w Biurze Obsługi Klienta: jak przyłączyć się do sieci, jak wyłączyć energię elektryczną w domu, podpisanie każdego typu umowy z TAURON-em (umowa przyłączeniowa, umowa dostawy energii elektrycznej, umowa sprzedaży prądu oraz umowa kompleksowa), zmiana taryfy na G11, G12, C11 lub inne, upoważnienie firmy TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON, druki i potrzebne formularze.
- Otrzymasz wszelkie potrzebne Ci informacje : jak podłączyć się do sieci, wyłączenie z sieci, jak podpisać umowę sprzedaży lub umowę kompleksową, jak upoważnić TAURON do zmiany sprzedawcy na Tauron. Informacje o ofertach i taryfy.
W przypadku problemów z logowaniem na e-BOKu polecamy zadzwonić do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON-a.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Najbliższe biura obsługi klienta może pomóc Ci
- Zawrzeć nową umowę z dostawcą energii elektrycznej
- Zapłacić za fakturę prądu lub rozwiązać problem z zapłatą
- Wyprowadzać się lub wprowadzać się do miasta Oleśnica
- Odpowiedzieć na twoje pytania na temat cen energii, linii energetycznych i liczników
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON