ENERGA telefon
Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Chcesz załatwić sprawę z dostawcą prądu ENERGA-OPERATOR S.A. lub ze sprzedawcą prądu ENERGA S.A. i nie wiesz na jaki numer telefonu zadzwonić? Poniżej podpowiemy Ci jaki numer wybrać, aby skutecznie załatwić Twoją sprawę.
Telefon alarmowy dla obszaru ENERGA
Zadzwoń, aby zgłosić awarię prądu na telefon alarmowy: 991
Numer na telefon alarmowy ENERGA dla osób dzwoniących spoza obszaru działalności ENERGA Operator S.A, dla osób z miejscowości znajdującej się na granicy obszaru ENERGA Operator S.A. oraz dla zgłaszających, którzy przebywają w innym obszarze niż miejsce zamieszkania: 801 404 404 lub 58 767 43 50
Awarię można również zgłosić SMS-em wysyłając SMS o treści AWARIA na numer 3991.
Kanał SMS wykorzystuje do identyfikacji miejsca zgłoszenia awarii numer Punktu Poboru Energii Elektrycznej (PPE), który jest dostępny na każdej fakturze za sprzedaż/dystrybucję energii elektrycznej (najczęściej można go znaleźć na drugiej stronie faktury nad szczegółowym rozliczeniem). Numer PPE jest automatycznie powiązany z adresem klienta i obiektem energetycznym, z którego jest zasilany, dzięki czemu wyeliminowane zostaną przypadki niepoprawnego zaczytywania się danych w systemie. Jeśli podanie numeru PPE nie będzie możliwe, zgłaszający będzie mógł z poziomu treści sms-a, przejść bezpośrednio do dedykowanego formularza zgłoszeniowego, w ramach którego do identyfikacji miejsca zgłoszenia wykorzystywany jest adres punktu poboru energii elektrycznej.
UWAGA: w przypadku zagrożenia życia należy bezwzględnie korzystać z numeru 991.
Koszty połączeń telefonicznych oraz SMS są zgodne z taryfą operatora telekomunikacyjnego.
KIEDY DZWONIĆ NA TELEFON ALARMOWY ENERGA?
W przypadku zagrożenia życia związanego z linią lub instalacją energetyczną, aby zgłosić awarię lub brak prądu, w przypadku problemów technicznych na linii energetycznej, w przypadku uszkodzenia linii energetycznych, jeżeli licznik energii elektrycznej działa nieprawidłowo i powoduje brak zasilania, w przypadku zerwania plomby przy wymianie bezpieczników przedlicznikowych.
CZY PŁACI SIĘ ZA INTERWENCJĘ POGOTOWIA ENERGETYCZNEGO ENERGA?
W większości przypadków za interwencję Pogotowia Energetycznego odbiorca nie płaci. Jednak w przypadku gdy awaria dotyczy wewnętrznych instalacji w budynku, które nie należą do ENERGA-OPERATOR (np. klatka schodowa lub instalacja w mieszkaniu) odbiorca może płacić za interwencję Pogotowia Energetycznego. Granice odpowiedzialności są ustalone w umowie o świadczenie usługi dystrybucji lub w umowie kompleksowej OPERATORA ENERGA. Warto przed wezwaniem pogotowia energetycznego skontaktować się najpierw z administratorem budynku.
ENERGA Operator S.A., ENERGA S.A.? Jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma spółkami?
ENERGA Operator S.A. jest Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w północnej części Polski. ENERGA Operator S.A odpowiada za usługi dostarczenia energii elektrycznej z wytwórni do odbiorców końcowych na własnym terenie energetycznym. Operator jest właścicielem sieci i liczników elektrycznych oraz odpowiada za ich utrzymanie.
ENERGA S.A. jest sprzedawcą prądu dla gospodarstw domowych i dla firm na terenie całej Polski. Każdy odbiorca (dom, firma) ma tylko jednego Operatora (ENEA, ENERGA, PGE, E.On lub TAURON) w zależności od sieci energetycznej, do której należy. Jednak każdy odbiorca może wybrać firmę, które sprzedaje mu energię elektryczną na najkorzystniejszych warunkach: ENERGA, inny tradycyjny dostawca prądu (ENEA, PGE, E.On lub TAURON) lub jeden z nowych dostawców prądu, działających na terenie Polski.
Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Sprawdź teren, na którym obsługuje Operator Systemu Dystrybucyjnego, ENERGA Operator Sp. z o.o.:
Numer telefonu do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta ENERGA (T-BOK ENERGA):
Aby dodzwonić się do konsultanta ENERGI: (+48) 555 555 555 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00)
Numer infolinii dla telefonów komórkowych i stacjonarnych. Koszt połączenia według stawek operatora.
Dzwoniąc na infolinię ENERGA załatwisz następujące sprawy/ otrzymasz następujące informacje:
- informacje ogólne: jak zostać klientem, jak rozwiązać umowę zwykłą lub umowę kompleksową, jak otworzyć konto eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), pomoc w obsłudze i logowaniu na eBOK, zgłoszenie zmiany danych osobowych (numer telefonu, adres e-mail lub adres korespondencyjny),
- informacje o taryfach: cennik, informacje o taryfach, zmiana taryfy, doradztwo przy wyborze taryfy najlepszej dla odbiorcy,
- informacje o fakturach: jak sprawdzić saldo, sprawdzenie salda przez telefon, wyjaśnienie niejasności na fakturze, zgłoszenie błędu na fakturze lub błędu w rozliczeniu z ENERGĄ, informacje o terminach płatności.
Załatw skuteczniej Twoją sprawę, mając przygotowany swój numer PESEL oraz numer Klienta.
Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zaloguj się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) ENERGA
Dzięki zalogowaniu załatwisz następujące sprawy, nie wychodząc z domu:
- sprawy podstawowe: otrzymać informacje o zużyciu energii elektrycznej, zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny), zakup kodu na energię do licznika przedpłatowego, sprawdzić jak odczytać licznik, sprawdzić faktury, terminy płatności oraz sprawdzić salda na rachunku, sprawdzić cennik i taryfy, zmiana taryfy, pobór potrzebnych dokumentów i formularzy oraz szablony umów, zadać pytanie,
- aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury, skorzystanie z darmowego powiadomienia za pomocą SMS-a lub maila o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury lub zaksięgowaniu wpłaty za energię elektryczną.
Zadzwoń na infolinię operatora ENERGA, aby przyłączyć się do sieci lub w kwestii umowy dystrybucyjnej
Numer telefonu: (+48) 801 404 404 (czynne w dni robocze od 08:00 do 16:00)
Adres siedziby grupy ENERGA
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555 lub 58 767 43 50
ENERGA SA Gdańsk
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
(+48) 555 555 555
Godziny otwarcia
Gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta BOK ENERGA i jakie sprawy możesz załatwić na miejscu?
Co załatwisz w Biurze Obsługi Klienta BOK ENERGA?
- sprawy podstawowe: podpisanie umowy (sprzedaży, dystrybucyjnej, kompleksowej), jak rozwiązać umowę, informacje o cenniku i taryfach, zmiana taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
- dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta eBOK, złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Sprawy podstawowe: jak zostać klientem, jakie są wymagane dokumenty aby zostać klientem, podpisanie umowy (kompleksowej, dystrybucyjnej, sprzedaży), jak rozwiązać umowę, oferty dla firm, informacje o cenniku i grupach taryfowych, zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, tryb składania reklamacji dotyczącej rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika (w przypadku nowego odbiorcy) i ponowne założenie licznika (na przykład po jego wyłączeniu).
w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Informacje podstawowe: informacje jak zostać klientem, sposoby zawarcia umowy oraz wymagane dokumenty, podpisanie umowy, jak rozwiązać umowę, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid, informacje o cenniku i taryfach, zmiana taryfy, informacje dotyczące rozliczeń i sposoby płatności, informacje o trybie składania reklamacji dotyczącej rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, nowe założenie licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika w przypadku nowego odbiorcy i ponowne założenie licznika na przykład po wyłączeniu.
Sprawdź dostępne Biura Obsługi Klienta w Twoim obszarze:
Sprawdź dostępne Biura Obsługi Klienta w Twoim obszarze:ENERGA Salon Sprzedaży Koszalin
ul. Dworcowa 17, 75,201 Koszalin
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Białogard
ul. Wojska Polskiego 70/1, Białogard
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Kołobrzeg
ul. Zapleczna 7c/15, Kołobrzeg
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Szczecinek
Pl. Winniczny 12/9, Szczecinek (obok marketu Netto)
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Słupsk
ul. Tuwimy 6/7, 76-200 Słupsk
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Lębork
ul. Zwycięstwa 7, Lębork
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Bytów
ul. Pochyła 34/2a, Bytów
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Gdańsk (1)
al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, Olivia Business Center (Point)
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Gdańsk (2)
ul. Brzozowa 9c, 80-243 Gdańsk
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Sprzedaży Gdańsk
ul. Spacerowa 48, 80-299 Gdańsk, Centrum Handlowe OSOWA
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Salon Sprzedaży Gdynia
ul. 10 Lutego 33, 81-364 Gdynia
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Gdynia
Wielkopolska 33, 81-552 Gdynia
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Kartuzy
Mściwoja II 28a, 83-300 Kartuzy
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Tczew
ul. Westerplatte 3, 83-110 Tczew
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Wejherowo
ul. Klasztorna 18, 84-200 Wejherowo
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Starogard Gdański
ul. Rycerska 5, 83-200 Starogard Gdański (Galeria Szwarc)
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Elbląg
ul. Hetmańska 12-14, 82-300 Elbląg
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Sprzedaży Elbląg
ul. Teatralna 5, 82-300 Elbląg
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Punkt Partnerski Braniewo
ul. Kościuszki 70, 14-500 Braniewo
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży – Malbork
Aleja Rodła 4, 82-200 Malbork
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Olsztyn
ul. Dworcowa 3, 10-413 Olsztyn
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Iława
ul. Jana III Sobieskiego 43 lok. 2, 14-202 Iława
+48 55 555 55 55
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Kętrzyn
Krótka 8, 11-400 Kętrzyn
+48 55 555 55 55
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Lidzbark Warmiński
ul. Piłsudskiego 5a/8, 11-100 Lidzbark Warmiński
+48 55 555 55 55
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Ostróda
Jana III Sobieskiego 3, 14-100 Ostróda
+48 55 555 55 55
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Radziejów
ul. Ojca Świętego Jana Pawła II 4, 88-200 Radziejów
55 555 55 55
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Sprzedaży Grudziądz
Marii Skłodowskiej-Curie 11, 86-300 Grudziądz (Centrum Handlowe Alfa)
55 555 55 55
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Ciechanów
ul. Ściegiennego 10 lok. 9, 06-400 Ciechanów
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Mława
Plac 3-go Maja 2, 06-500 Mława
+48 555 555 555
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Kalisz
ul. Zamkowa 8, 62-800 Kalisz
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Jarocin
ul. Poznańska 3A, 63-200 Jarocin
+48 55 555 55 55
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Kępno
ul. Poznańska 7a/2, 63-600 Kępno
+48 55 555 55 55
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Koło
ul. Toruńska 59, 62-600 Koło
+48 555 555 555
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Krotoszyn
ul. Rynek 1, 63-700 Krotoszyn
+48 555 555 555
Godziny otwarcia
Energa Salon Sprzedaży Ostrów Wielkopolski – Energia dla domu
Wolności 31, 63-400 Ostrów Wielkopolski
+48 555 555 555
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Turek
ul. 3 Maja 2, 62-700 Turek
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Konin
Plac Wolności 2, 62-500 Konin
+48 555 555 555