ENERGA Kontakt

ENERGA Kontakt

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Chcesz załatwić sprawę z dostawcą prądu ENERGA-OPERATOR S.A. lub ze sprzedawcą prądu ENERGA S.A. Poniżej znajdziesz wszelkie kontakty do Grupy ENERGA.

Dlaczego warto zadzwonić do ENERGA?

Numer do infolinii/telefonicznego Biura Obsługi Klienta (T-BOK) ENERGA:

(+48) 555 555 555 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00)

Numer infolinii dla telefonów komórkowych i stacjonarnych. Koszt połączenia według stawek operatora.

Dzwoniąc na infolinię ENERGA załatwisz następujące sprawy/otrzymasz następujące informacje:

  • informacje ogólne: jak zostać klientem, jak rozwiązać umowę zwykłą lub umowę kompleksową, jak otworzyć konto eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), otrzymać pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK, zmienić dane osobowe (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny),
  • informacje o taryfach: cennik, taryfy, zmiana taryfy, doradztwo przy wyborze najkorzystniejszej taryfy,
  • informacje o fakturach: sprawdzenie salda, wyjaśnienie faktury lub zgłoszenie błędu na fakturze, informacje o aktualnym saldzie i terminach płatności.

Wyszczególnienie spraw, które można załatwić przez kontakt telefoniczny z firmą ENEGRA:

Przedstawienie aktualnych ofert, zawarcie umowy kompleksowej i sprzedażowej, założenie konta w ENERGA24, Aktywacja eFaktury,mAktualizacja danych osobowych, Wyjaśnienie dokumentów finansowych,

Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne następne dokumenty: twój numer PESEL oraz twój numer Klienta.

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Zaloguj się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK)

www.ebok.energa.pl

Logójąc się załatwisz następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • sprawy podstawowe: sprawdzić i zmienić dane osobowe (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny), otrzymać informacje o zużyciu energii elektrycznej, zakup kodu na energię do licznika przedpłatowego, jak odczytać licznik, sprawdzić faktury, terminy płatności oraz sprawdzić salda na rachunku, sprawdzić cennik i taryfy, zmiana taryfy, pobór potrzebnych dokumentów i formularzy oraz szablony umów, zadać pytanie,
  • aktywacja usług internetowych: aktywować eFaktury, skorzystać z opcji darmowego powiadomienia za pomocą SMS-a lub maila o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu wpłaty za energię elektryczną.

Zadwoń do infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności na numer telefonu:

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Zadzwoń do infolinii operatora ENERGA aby przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej:

Numer telefonu: (+48) 801 404 404 lub 58 767 43 50(czynne w dni robocze od 08:00 do 18:00)

Lista informacji, które można uzyskać dzwoniąc do Energa Operator S.A.:

  • przyłączenie do sieci, awaria,
  • umowy dystrybucyjne
  • Przyłączenie urządzeń lub instalacji do sieci
    Zmiana mocy przyłączeniowej
  • Potwierdzenie przyłączenia
    mikroinstalacji do sieci
  • Zawarcie umowy dystrybucyjnej
  • Wycinka drzew, słupy energetyczne,
    gniazda bocianie
  • Proces zmiany sprzedawcy

Numer alarmowy: zgłoś awarię na numer pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Adres siedziby grupy ENERGA
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA i załatw następujące sprawy na miejscu:

  • sprawy podstawowe: podpisanie umowy kompleksowej, jak rozwiązać umowę, otrzymanie informacji o cenniku i taryfach, zmiana taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Sprawy podstawowe: informacje jak zostać klientem oraz wymagane dokumenty, podpisanie umowy, jak rozwiązać umowę, oferty dla firm, informacje o cenniku i grupach taryfowych, zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, tryb składania reklamacji dotyczącej rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika (w przypadku nowego odbiorcy) i ponowne założenie licznika (na przykład po jego wyłączeniu).

w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Informacje podstawowe:informacje jak zostać klientem, sposoby zawarcia umowy oraz wymagane dokumenty, podpisanie umowy, jak rozwiązać umowę, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid, informacje o cenniku i taryfach, zmiana taryfy, informacje dotyczące rozliczeń i sposoby płatności, informacje o trybie składania reklamacji dotyczące rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, nowe założenie licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przpisanie licznika w przypadku nowego odbiorcy i ponowne założenie licznika na przykład po wyłączeniu.
Koszalin

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Obszar Koszalin


ENERGA Salon Sprzedaży Koszalin

ul. Dworcowa 17, 75,201 Koszalin

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00

ENERGA Punkt Partnerski Białogard

ul. Wojska Polskiego 70/1, Białogard

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Pon: 08:00 - 16:00
Pon: 08:00 - 16:00
Pon: 08:00 - 16:00
Pon: 08:00 - 16:00

ENERGA Punkt Partnerski Kołobrzeg

ul. Zapleczna 7c/15, Kołobrzeg

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pon: 07:00 - 15:00

ENERGA Punkt Partnerski Szczecinek

Pl. Winniczny 12/9, Szczecinek (obok marketu Netto)

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Słupsk

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Obszar Słupsk


ENERGA Salon Sprzedaży Słupsk

ul. Tuwimy 6/7, 76-200 Słupsk

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00

ENERGA Punkt Partnerski Lębork

ul. Zwycięstwa 7, Lębork

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00

ENERGA Punkt Partnerski Bytów

ul. Pochyła 34/2a, Bytów

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Pon: 07:00 - 15:00
Pon: 07:00 - 15:00
Pon: 07:00 - 15:00
Pon: 07:00 - 15:00
Gdańsk

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Obszar Gdańsk:


Taryfy dla biznesu

Taryfy dla firmy

Sprawdź inne taryfy!

Sprawdź operatora

Lokalizacja:
-
Operator: -
Zapytaj o ofertę