Olsztyn i okolicach
Mieszkasz w Olsztynie lub w okolicznych miastach Barczewo (11-010), Dywity (11-001), Gietrzwald (14-133), Jonkowo (11-042), Olsztynek (11-015), Świątki (11-008) Jeziorany (11-320), Purda (10-687), Stawiguda (10-687) i potrzebujesz załatwić sprawę z ENERGĄ? ENERGA jest Operatorem Systemów Dystrybucyjnych energii elektrycznej w Olsztynie i okolicy. To znaczy że firma ta jest odpowiedzialna za dostawę prądu z wytwórnii do odbiorcy końcowego, że jest właścicielem sieci i liczników elektrycznych i jest odpowiedzialna za ich utrzymanie. ENERGA jest również historycznym sprzedawcą prądu na obszarze Olsztyna i okolicy. Obecny artykuł pomoże Ci wybrać odpowiednią drogę kontaktową do ENERGI aby załatwić Twoją sprawę jak najszybciej. Sprawdź również podstawowe informacje o Grupie ENERGA oraz opinie użytkowników.
ENERGA jest dostawcą prądu na terenie Olsztyna.
Zadzwoń z Olsztyna do Biura Obsługi Klienta ENERGA:
Numer telefonu: (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00):
Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta. Dzwoniąc do infolinii załatwisz następujące sprawy:
- informacje ogólne i sprawy podstawowe: jak zostać klientem, informacje o ofertach, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny),
- Umowy: przyłączenia do sieci i wyłączenia, rozwiązanie umowy zwykłej lub kompleksowej, podpisanie umowy o sprzedaży prądu oraz umowy kompleksowej.
eBOK: otwieranie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK, - Taryfy: cennik, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy,
- Faktury, rachunki, płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, informacje, terminy płatności.
Po sprawdzeniu taryf dostawcy i sprzedawcy prądu ENERGA i w przypadku chęci podpisania umowy (zwykłej lub kompleksowej) z ENERGĄ, można podpisać umowę nie wychodząc z domu. Wystarczy wypełnić wniosek na stronie ENERGI i razem z wypełnionym protokołem zdawczo-odbiorczym, z kopią dowodu osobistego i kopią tytułu prawnego do obiektu do umowy o prąd wysłać go na adres mailowy: [email protected] lub na adres korespondencyjny siedzyby ENERGA: Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK):
Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu, przez usługę eBOK wchodząc na strone internetową ENERGII:
- sprawy podstawowe: sprawdź i zmień dane osobowe (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) u sprzedawcy ENERGA, informacje o zużyciu prądu energii,
- Ceny prądu: ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów które Ci są potrzebne, zadaj pytanie,
- Licznik: Jak czytać licznik?
- Licznik przedpłatowy: jak doładować licznik przedpłatowy? jak odczytać licznik, sprawdź faktury,
- Płatności: terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku,
- aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd.
Ceny prądu firmy ENERGA w Olsztynie
Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy ENERGA
Zadzwoń z Olsztyna do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:
Numer telefonu: (+48) 555 555 599
Wyślij skan dowodu wpłaty na mail: [email protected]
Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:
Numer telefonu: (+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)
Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.
Zadzwoń z Olsztyna na Telefon Alarmowy ENERGA: 991
Numer alarmowy: zgłoś awarię w Twoim mieszkaniu lub dowiedz się kiedy są planowane następne przerwy w dostawie prądu w Twojej okolicy: (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)
Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA
Załatw następujące sprawy na miejscu:
- sprawy podstawowe: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie umowy kompleksowej, rozwiązanie umowy, otrzymanie informacji o taryfach, zmiana taryfy, jak odczytać licznik,
- Faktury: faktury, faktury elektroniczne i sprawy rozliczeniowe,
- Urządzenia elektroniczne: rejestracja eBOK-u (w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
w Punktach Sprzedaży ENERGA
załatwisz następujące sprawy:
- Sprawy podstawowe: Jak zostać klientem? Jakie są potrzebne dokumenty? Zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania,
- Informacje o cenniku: oferty dla firm, informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy,
- Sprawe rozliczeniowe: rozlicznenia, formy płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń?
- Licznik: jak odczytać licznik? Jak nastawić licznik? Jak przepisać licznik na nowego odbiorce?
w Punktach Partnerskich ENERGA
załatwisz następujące sprawy:
- Sprawy codzienne: jak zostać klientem, jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
- Ceny prądu i płatność: informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przpisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Olsztyn
ul. Dworcowa 3, 10-413 Olsztyn
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Lidzbark Warmiński
ul. Piłsudskiego 5a/8, 11-100 Lidzbark Warmiński