Nysa i okolicach
Mieszkasz w mieście Nysa lub w okolicznych miejscowościach Skoroszyce (48-320), Kamiennik (48-388), Otmuchów (48-385), Głuchołazy (48-355), Korfantów (48-317), Łambinowice (48-316), Paczków (48-370), Pakosławice (48-314), Prudnik (48-200) lub Grodków (49-200)? TAURON jest Twoim dostawcą prądu. W obecnym artykule znajdziesz wszystkie potrzebne Ci kontakty aby skutecznie załatwić sprawę z TAURON-em. Sprawdź też taryfy sprzedaży prądu firmy TAURON, opinie konsumentóworaz dodatkowe informacje o Grupie energetycznej TAURON.
TAURON jest dostawcą prądu na terenie miasta Nysa i na terenie okolic.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zadzwoń z miasta Nysa i z okolic na infolinię TAURON Sprzedaż i Dystrybucja:
Numer telefonu: (+48) 555 444 555 (godziny otwarcia: pon.- piątek 07:00-18:00)
Przed rozpoczęciem rozmowy przygotuj Twój numer PESEL i numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem) aby szybciej załatwić sprawę. Opłata za połączenie: zwykłe połączenie zgodnie z taryfą operatora
Dlaczego dzwonić na infolinię dostawcy i sprzedawcy prądu TAURON?
- Aby otrzymać informacje: o przyłączeniach do sieci energetycznej, odłączeniach z sieci, o umowach z TAURON-em (umowy sprzedaży, dostawy, umowy kompleksowe – sprzedaży i dostawy prądu), o upoważnianiu firmy TAURON do zmiany Twojego sprzedawcy prądu na Tauron. Przed podpisaniem umowy dokładnie przeczytaj treść umowy. Dowiedz się jak powinna wyglądać umowa i jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu. Nieoczekiwana wizyta akwizytora firmy Tauron w domu? To może być oszust. Sprawdź jak postępować w przypadku wizyty akwizytora w domu.
- Aby sprawdzić taryfy i oferty TAURON-a: w ramach taryfy : całodobowe G11, taryfy dwustrefowe z taryfą nocną i dzienną G12, taryfa C11 dla małych firm i innych dostępnych ofert.
Zadzwoń z Nysy i z okolic do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON:
(+48) 801 803 303 (godziny otwarcia: pon-piątek 07-00-18:00)
Przygotuj numer PESEL i numer klienta aby szybciej załatwić sprawę. Opłata połączeniowa w cenie zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą operatora.
Dlaczego dzwonić do telefonicznego biura obsługi klienta?
- Aby załatwić sprawę: zmiana danych osobowych u TAURON-a lub w umowie, zmiana taryfy na G11, G12, C11 lub inne (informujemy że zmiana taryfy może nastąpić tylko raz w roku i może się wiązać z potrzebą zmiany licznika energii elektrycznej), sprawdzenie salda, rozliczenie się z dostawcą/sprzedawcą prądu TAURON, załatwić sprawę związaną z fakturą lub e-fakturą,
- Otrzymać informacje o taryfach, założyć eBOK i rozwiązać problem z logowaniem na eBOK, otrzymać informacje o licznikach, dowiesz się jak założyć licznik, jak mieć dostęp do elektryka 24 i do protokołu zdawczo-odbiorczego,
- Inne: druki do pobrania, formularze, reklamacje, informacje o platformie zakupowej.
Awaria prądu w Nysie lub w okolicach? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne
Awaria? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne na numer telefonu 991
Otrzymasz również informacje o planowanych wyłączeniach w Twojej okolicy
Ceny prądu firmy TAURON w mieście Nysa i w okolicach
Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy TAURON
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta (BOK):
- Załatwisz każdą sprawę związaną z dostawą i sprzedażą prądu: przyłączenie do sieci, wyłączenia, podpisanie każdego typu umów z TAURON-em (umowa przyłączeniowa, dostawy prądu, sprzedaży prądu oraz umowa kompleksowa), zmiana taryfy, upoważnienie firmy TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON, druki i potrzebne formularze.
- Otrzymasz wszelkie potrzebne Ci informacje : jak podłączyć się do sieci energetycznej, jak odłączyć się z prądu, jak podpisać umowę sprzedaży lub umowę kompleksową, jak upoważnić TAURON do zmiany sprzedawcy na Tauron. Informacje o ofertach dla klientów indywidualnych, dla firm, cennik prądu i informacje taryfowe: taryfy całodobowe: G11, taryfy dwustrefowe z taryfą nocną i dzienną G12, taryfa C11 dla małych firm. W przypadku problemów z logowaniem na e-BOKu polecamy raczej zadzwonić do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON-a.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
TAURON Punkt Obsługi Klienta Kędzierzyn-Kożle
ul. Łukasiewicza 37, 42-200 Kędzierzyn Koźle
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Najbliższe biura obsługi klienta może pomóc Ci
- Zawrzeć nową umowę z dostawcą energii elektrycznej
- Zapłacić za fakturę prądu lub rozwiązać problem z zapłatą
- Wyprowadzać się lub wprowadzać się do miasta Oleśnica
- Odpowiedzieć na twoje pytania na temat cen energii, linii energetycznych i liczników
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON