Wadowice i okolicach
Mieszkasz w mieście Wadowice lub w okolcznych miejscowościach Polanka Wielka (32-607), Przeciszów (32-641), Sułkowice (32-440), Zator (32-640), Lanckorona (34-141), Stryszów (34-146), Kalwaria Zbrzydowska (34-130), Andrychów (34-120), Budzów (34-211), Maków Podhalański (34-220), Mucharz (34-106), Sucha Beskidzka (34-200), Tomice (34-103), Wieprz (34-108) lub Zembrzyce (34-210)? TAURON jest Twoim dostawcą prądu. Tu znajdziesz potrzebne informacje kontaktowe aby skutecznie załatwić sprawę. Sprawdź również taryfy sprzedaży prądu firmy TAURON, opinie konsumentów oraz dodatkowe informacje o Grupie energetycznej TAURON.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zadzwoń z Wadowic lub z okolic na infolinię TAURON Sprzedaż i Dystrybucja:
Numer telefonu: (+48) 555 444 555 (godziny otwarcia: pon.- piątek 07:00-18:00)
Przed rozmową przygotuj Twój numer PESEL oraz numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem) aby szybciej załatwić sprawę. Opłata za połączenie: zwykłe połączenie zgodnie z taryfą operatora
Co załatwisz/jakie informacje otrzymasz dzwoniąc na infolinię TAURON-a?
- Jak zostać klientem? Informacje o umowach sprzedaży, dostawy prądu i umowach kompleksowych (sprzedaż + dostawa prądu) ze sprzedawcą i dostawcą energii elektrycznej TAURON
- Przyłączenie do sieci energii elektrycznej i wyłaczenie,
- taryfy TAURON-a (G11, G12, C11 i inne).
- Jak upoważnić firmę TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON? Przed podpisaniem umowy dowiedz się jak powinna wyglądać umowa i jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu. Sprawdź jak postępować w przypadku wizyty nieznanego Ci akwizytora w domu.
Zadzwoń z Wadowic lub z okolic do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON:
(+48) 801 803 303 (godziny otwarcia: pon-piątek 07-00-18:00)
Przygotuj numer PESEL i numer klienta aby szybciej załatwić sprawę. Opłata połączeniowa w cenie zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą operatora.
Co załatwisz/jakie informacje otrzymasz dzwoniąc na Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta?
- Załatwisz: zmianę danych osobowych, zmianę taryfy na G11, G12, C11 dla firm lub inne. Informacje o platformie zakupowej, informacje o drukach do pobrania, potrzebne formularze, reklamacje, sprawy z fakturą lub z e-fakturą, rozliczenie, sprawdzenie salda.
- Otrzymasz następujące informacje: informacje taryfowe, jak założyć konto na eBOK, jak zalogować się do eBOK / jak rozwiązać problem z logowaniem na eBOK, informacje o licznikach – jak założyć licznik, jak uzyskać dostęp do elektryka 24.
Awaria prądu w Wadowicach i w okolicach? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne
Dzwoń na Pogotowie Energetyczne na numer telefonu 991
Tu otrzymasz informacje o planowanych wyłączeniach w twojej okolicy.
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta (BOK):
- Załatwisz każdą sprawe związaną z prądem w Biurze Obsługi Klienta: przyłączenie do sieci energii elektrycznej i wyłączenie, umowy przyłączeniowe, sprzedaży i kompleksowe z TAURON-em, zmiana taryfy na G11, G12, C11 lub inne, upoważnienie firmy TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON, druki i potrzebne formularze.
- Otrzymasz wszelkie potrzebne Ci informacje : jak podłączyć się do sieci, wyłączenie z sieci, jak podpisać umowę sprzedaży lub umowę kompleksową, jak upoważnić TAURON do zmiany sprzedawcy na Tauron. Informacje o ofertach i taryfach.
W przypadku problemów z logowaniem na e-BOKu radzimy zadzwonić do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON-a.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
TAURON Punkt Obsługi Klienta Dąbrowa Górnicza
ul. 11 Listopada 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
TAURON Punkt Obsługi Klienta Zabrze
ul. Szkubacza 1, Centrum Handlowe M1, 41-800 Zabrze
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON
Godziny otwarcia
Elektroniczna obsługa klienta: przez stronę internetową Mój TAURON lub przez formularz kontaktowy TAURON