Mrągowo i okolicach
Mieszkasz w Mrągowie lub w okolicznych miastach Piecki (11-710) lub Sorkwity (11-731)? ENERGA jest Operatorem sieci energii elektrycznej w Twojej okolicy. Poniżej znajdziesz numer telefonu do infolinii ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby skutecznie załatwić sprawę. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o Grupie ENERGA, oraz z opiniami użytkowników ENERGA.
Zadzwoń z Mrągowa do infolinii Biura Obsługi Klienta ENERGA:
Numer do infolinii (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)
Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne : Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.
Zadzwoń na infolinię firmy ENERGA :
- Co załatwisz? Uruchomienie konta eBOK i pomoc w ramach użytkowania i logowaniu, zmiana danych osobowych w umowie z ENERGĄ (numer telefonu, adres mail lub adres korespondencyjny),
- Jakie informacje otrzymasz? Informacje o przyłączeniach do sieci energii elektrycznej i wyłączeniach, informacje o umowach sprzedaży prądu lub o umowach kompleksowych (sprzedaż + dostawa prądu) – sprawdź co powinna zawierać umowa sprzedaży prądu oraz jak zmienić sprzedawcę prądu. Informacje o możliwości rozwiązania umowy, informacje o taryfach i możliwości zmiany taryfy, informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury/ błędu na fakturze, informacje o terminach płatności.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:
Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:
- Jakie sprawy załatwisz? aktywacja eFaktury i usług internetowych – aktywacja opcji darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury oraz zaksięgowaniu opłaty za fakture prądu, zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych firmy ENERGA, aktywacja usług internetowych,
- Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak odczytać licznik, jak doładować licznik przedpłatowy, sprawdzenie faktury, terminy płatności oraz salda na rachunku, taryfy i możliwość zmiany taryfy (na taryfę całodobową G11, na taryfę dwustrefową G12, na taryfę dla firm C11), pobieranie dokumentów, formularzy oraz umów.
Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:
(+48) 555 555 599
Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]
Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:
(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)
Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.
Telefon Alarmowy: 991
Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)
Cennik sprzedawcy prądu ENERGA w Mrągowie
Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy ENERGA
Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555
Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA gdzie załatwisz następujące sprawy :
- W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jak przyłączyć się do sieci, jak odłączyć się z sieci, zawarcie i rozwiązanie umowy sprzedaży/dostawy prądu lub kompleksowej z firmą ENERGA, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź procedurę zmiany sprzedawcy prądu oraz co powinna zawierać umowa sprzedaży pradu.
- Taryfy: informacje o taryfie całodobowej G11, dwustrefowej G12 oraz taryfie C11 dla firm, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
- Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jakie są potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
- Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (taryfa całodobowa G11, taryfa dwustrefowa G12, taryfa dla firm C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
- Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.
w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jak zawrzeć umowę/jak rozwiązać umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
- Taryfy: informacje o taryfach (całodobowa G11, dwustrefowa G12, C11 dla małych firm), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź jak działa licznik energii elektrycznej oraz jak go odczytać.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Punkt Sprzedaży Grudziądz
Marii Skłodowskiej-Curie 11, 86-300 Grudziądz (Centrum Handlowe Alfa)
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Punkt Partnerski Radziejów
ul. Ojca Świętego Jana Pawła II 4, 88-200 Radziejów
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Punkt Partnerski Szczecinek
Pl. Winniczny 12/9, Szczecinek (obok marketu Netto)
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Salon Sprzedaży Koszalin
ul. Dworcowa 17, 75,201 Koszalin
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Punkt Partnerski Białogard
ul. Wojska Polskiego 70/1, Białogard
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Kołobrzeg
ul. Zapleczna 7c/15, Kołobrzeg