Skip to main content

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Mieszkasz w Nowym Sączu i chcesz załatwić sprawę związaną z energią elektryczną? Tu znajdziesz wszystkie kontakty i informacje gdzie zadzwonić aby skutecznie załatwić Twoją sprawę. Sprawdź również ogólne informacje o Grupie TAURON i opinie użytkowników.

TAURON jest dostawcą prądu na terenie Nowego Sącza.

Zadzwoń z Nowego Sącza na infolinię TAURON :

(+48) 555 444 555 (godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku 07:00-18:00)

Przed rozmową przygotuj numer PESEL oraz numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem TAURON) aby szybciej załatwić Twoją sprawę. Zwykła opłata połączeniowa zgodnie z taryfą operatora sieci telefonicznej.

  • Dzwoniąc na numer infolinii TAURON otrzymasz odpowiedzi na następujące pytania: informacje o ofertach dla gospodarstw domowych i dla firm
  • Ceny prądu: otrzymasz informacje o cenach prądu i informacje taryfowe, taryfa dzienna całodobowa G11, taryfa dwustrefowa z ceną dzienną i nocną G12, taryfa weekendowa G12w, taryfa dla małych firm C11,
  • Informacje o umowach: możliwość przyłączenia do sieci i wyłączenia, podpisanie umowy o sprzedaży prądu lub umowy kompleksowej, upoważnienie TAURON-a do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON Polska energia S.A.. Sprawdź jak zmienić sprzedawce prądu krok po kroku.

Zadzwoń z Nowego Sącza do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON:

(+48) 801 803 303 (godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 07:00 do 18:00)

Przed rozmową przygotuj Twój numer PESEL oraz numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem TAURON) aby szybciej załatwić sprawę. Zwykła opłata połączeniowa zgodnie z taryfą operatora sieci telefonicznej.

  • Dzwoniąc na T-BOK załatwisz następujące sprawy: zmiana danych osobowych w umowie, informacje o cenniku energii elektrycznej i jak zmienić taryfę? Sprawdzenie salda na koncie, załatwienie spraw rozliczeniowych (w przypadku zaległości w płatności za faktury prądu, informacje i odpowiedź na pytania związane z fakturą i z fakturą elektroniczną e-faktura), problemy z logowaniem na elektroniczne Biuro Obslugi Klienta (eBOK) i aktywacja usługi
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik? Jak założyć licznik? Potrzeba skorzystania z usługi elektryka 24h
  • Oraz inne sprawy: protokół zdawczo-odbiorczy, skargi i reklamacje, druki do pobrania, formularze oraz informacje o platformie zakupowej.

Przerwa w dostawie prądu w Nowym Sączu? Zadzwoń na telefon awaryjny

Dzwoniąc na Pogotowie Energetyczne na numer telefonu: 991 możesz zgłosić awarię lub problemy związane z dostawą prądu oraz dowiedzieć się o planowanych przerwach w dostawie prądu.

Ceny prądu firmy TAURON w Nowym Sączu

Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy TAURON

Najbliższe Biuro Obsługi Klienta w Nowym Sączu i okolicy:

  • W Biurze Obsługi klienta załatwisz wszyskie powyżej wymienione sprawy.

TAURON Biuro Obsługi Klienta Nowy Sącz
Adres:
 ul. Barbackiego 7, 33-300 Nowy Sącz
Godziny otwarcia: w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od 8:00 do 16:00, w środę od 8:00 do 18:00.
Telefon: (+48) 32 606 0 606 
E-mail: tok.indywidualni@tauron-pe.pl

TAURON Biuro Obsługi Klienta Bochnia
Adres: ul. Karosek 31, 32-700 Bochnica
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
Telefon: (+48) 32 606 0 606 

E-mail: [email protected]

TAURON Biuro Obsługi Klienta Nowy Targ
Adres:
 ul. Parkowa 11, 34-400 Nowy Targ
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
Telefon: (+48) 32 606 0 606 
E-mail: tok.indywidualni@tauron-pe.pl

TAURON Biuro Obsługi Klienta Katowice
Adres: ul. Widok 19, 40-118 Katowice
Godziny otwarcia: w poniedziałek i w środę od 10:00 do 17:00, we wtorek, w czwartek i w piątek od 8:00 do 14:00.
Telefon: (+48) 32 303 0 303 
E-mail: [email protected]

PGE - Siedlce : 96.2 km
PGE - Mińsk Mazowiecki : 103.3 km
PGE - Otwock : 106.2 km
PGE - Grójec : 106.3 km
PGE - Konstancin Jeziorna : 110.9 km
Back to top