Energa w mieście Bytów

Bytów

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Bytów

Mieszkasz w Bytowie? ENERGA jest Twoim dostawcą prądu. W obecnym artykule znajdziesz numer telefonu do infolini ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby załatwić sprawę. Sprawdź również taryfy sprzedaży prądu ENERGA, informacje o Grupie ENERGA oraz opinie użytkowników ENERGA.

polska-mapa-energetyczna BytówENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Bytów.

Zadzwoń z Bytowa do Biura Obsługi Klienta ENERGA S.A. na numer:

(+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)

Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

Dlaczego dzwonić na infolinię firmy ENERGA?

  • Informacje: przyłączenie do sieci, podpisanie umowy sprzedaży prądu lub umowy kompleksowej (sprzedaż + dostawa prądu), wyłączenia, rozwiązanie umowy, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny), informacje o taryfach i możliwości zmiany taryfy, informacje o saldzie na koncie, wyjaśnienie faktury, poprawienie faktury w przypadku błędu, informacje o terminach płatności.
  • Sprawy związane z eBOK-iem: otwieranie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK,

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • Jakie sprawy załatwisz? Zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) u sprzedawcy ENERGA, aktywacja usług internetowych – aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd,
  • Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdź faktury, terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów, które Ci są potrzebne, zadaj pytanie.

Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA i załatw następujące sprawy na miejscu:

  • W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie/rozwiązanie umowy sprzedaży lub kompleksowej,
  • Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: jakie są potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przpisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika.
Odległość: 8.6 km

ENERGA Punkt Partnerski Bytów

ul. Pochyła 34/2a, Bytów

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Pon: 08:00 - 16:00
Pon: 08:00 - 16:00
Pon: 08:00 - 16:00
Pon: 08:00 - 16:00
Odległość: 49 km

ENERGA Salon Sprzedaży Słupsk

ul. Tuwimy 6/7, 76-200 Słupsk

Godziny otwarcia

Pon: 09:00 - 17:00
Wt: 09:00 - 17:00
Śr: 09:00 - 17:00
Czw: 09:00 - 17:00
Pt: 09:00 - 17:00
Odległość: 52.5 km

ENERGA Punkt Partnerski Lębork

ul. Zwycięstwa 7, Lębork

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00

Taryfy dla biznesu i domu

Taryfy dla domu

Sprawdź inne taryfy!

Taryfy dla firmy

Sprawdź inne taryfy!

Sprawdź operatora

Lokalizacja:
-
Operator: -
Zapytaj o ofertę