Tauron w mieście Oleśnica

Oleśnica

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

TAURON jest dostawcą prądu na terenie miasta Oleśnica

Mieszkasz w Oleśnicy? TAURON jest Twoim dostawcą prądu. W obecnym artykule znajdziesz wszystkie potrzebne informacje kontaktowe aby skutecznie załatwić twoją sprawę z TAURON-em. Sprawdź też taryfy sprzedaży prądu firmy TAURONopinie konsumentów oraz dodatkowe informacje o Grupie energetycznej TAURON.

polska-mapa-energetyczna OleśnicaTAURON jest dostawcą prądu na terenie miasta Oleśnica.

Ceny prądu firmy TAURON w Oleśnicy

Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy TAURON

Zadzwoń z Oleśnicy do infolinii TAURON Sprzedaż i Dystrybucja:

Numer telefonu: (+48) 555 444 555 (godziny otwarcia: pon.- piątek 07:00-18:00)

Przed rozmową przygotuj Twój numer PESEL i numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem) aby szybciej załatwić sprawę. Opłata za połączenie: zwykłe połączenie zgodnie z taryfą operatora

Co załatwisz/czego się dowiesz dzwoniąc na infolinię TAURON-a?

  • Otrzymasz następujące informacje: informacje o przyłączeniach do sieci i odłączeniach z sieci energetycznej, o umowie sprzedaży, dostawy prądu i o umowie kompleksowej z TAURON-em oraz o upoważnieniu TAURON-a do zmiany Twojego sprzedawcy prądu na TAURON. Przed podpisaniem umowy dokładnie przeczytaj jej treść. Dowiedz się jak powinna wyglądać umowa ijak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu. Sprawdź jak postępować w przypadku wizyty akwizytora w domu. Otrzymasz również informacje o taryfach sprzedawcy i dostawcy energii elektrycznej TAURON (między innymi: taryfa całodobowa G11, taryfa dwustrefowa z taryfą nocną i dzienną G12, taryfa C11 dla małych firm).

Zadzwoń z Oleśnicy do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON:

(+48) 801 803 303 (godziny otwarcia: pon-piątek 07-00-18:00)

Przygotuj numer PESEL i numer klienta aby szybciej załatwić sprawę. Opłata połączeniowa w cenie zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą operatora.

Co załatwisz dzwoniąc na Telefonicznego Biura Obsługi Klienta?

  • Załatwisz następujące sprawy: zmiana danych osobowych u TAURON-a lub w umowie, sprawdzenie salda, rozliczenie, sprawy z fakturą i z fakturą elektroniczną, zmiany taryfy na taryfę całodobową G11, taryfę dwustrefową G12, taryfę dla firm C11 lub inne. Uprzedamy że taryfę można zmienić tylko raz w roku, zmiana taryfy może się wiążyć z potrzebą wymiany licznika energii elektrycznej. Dowiec się więcej o liczniku energii elektrycznej tutaj.
  • Otrzymasz następujące informacje: o taryfach, jak założyć eBOK i jak rozwiązać problem z logowaniem na eBOK, informacje o licznikach – jak założyć licznik, jak mieć dostęp do elektryka 24 i do protokołu zdawczo-odbiorczego,
  • Inne: druki do pobrania, formularze, reklamacje, informacje o platformie zakupowej.

Awaria prądu w Oleśnicy? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne

Awaria? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne na numer telefonu 991
Otrzymasz również informacje o planowanych wyłączeniach w Twojej okolicy

Najbliższe Biuro Obsługi Klienta (BOK):

  • Załatwisz każdą sprawę związaną z dostawą i sprzedażą prądu:jak przyłączyć się do sieci, jak wyłączyć energię elektryczną w domu, podpisanie każdego typu umów z TAURON-em (umowa przyłączeniowa, umowa dostawy energii elektrycznej, umowa sprzedaży prądu oraz umowa kompleksowa), zmiana taryfy, upoważnienie firmy TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON, druki i potrzebne formularze.
  • Otrzymasz wszelkie potrzebne Ci informacje : jak podłączyć się do sieci, odłączenie z sieci, jak podpisać umowę sprzedaży lub umowę kompleksową, jak upoważnić TAURON do zmiany sprzedawcy na Tauron. Informacje o ofertach dla klientów indywidualnych, dla firm, cennik prądu i informacje taryfowe: taryfy całodobowe: G11, taryfy dwustrefowe z taryfą nocną i dzienną G12, taryfa C11 dla małych firm.

W przypadku problemów z logowaniem na e-BOKu polecamy raczej zadzwonić do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON-a.

Odległość: 0.5 km

Najbliższe biura obsługi klienta może pomóc Ci

  • Zawrzeć nową umowę z dostawcą energii elektrycznej
  • Zapłacić za fakturę prądu lub rozwiązać problem z zapłatą
  • Wyprowadzać się lub wprowadzać się do miasta Oleśnica
  • Odpowiedzieć na twoje pytania na temat cen energii, linii energetycznych i liczników

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 27.4 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 18:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 29.8 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 18:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 53.4 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 70.8 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 18:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 76.1 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 81.4 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 85.2 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 86.9 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 18:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 92.4 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 18:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 103.4 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 16:00
Wt: 08:00 - 16:00
Śr: 08:00 - 16:00
Czw: 08:00 - 16:00
Pt: 08:00 - 16:00
Odległość: 119.7 km

Godziny otwarcia

Pon: 08:00 - 18:00
Wt: 08:00 - 18:00
Śr: 08:00 - 18:00
Czw: 08:00 - 18:00
Pt: 08:00 - 18:00

Taryfy dla biznesu i domu

Taryfy dla domu

Sprawdź inne taryfy!

Taryfy dla firmy

Sprawdź inne taryfy!

Sprawdź operatora

Lokalizacja:
-
Operator: -
Zapytaj o ofertę