E.On Polska S.A. (Innogy) telefon
Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Chcesz zgłosić awarię na terenie Warszawy i nie wiesz na jaki numer zadzwonić? Szukasz odpowiedniego numeru telefonu do E.On Polska S.A. lub do Stoen Operator? Podpowiemy Ci jaki numer wybrać, aby skutecznie rozwiązać Twoją sprawę.
Spis treści:
Jaka jest Twoja sytuacja?
Stoen Operator telefon alarmowy na terenie Warszawy:
Potrzebujesz zadzwonić na telefon alarmowy, aby poinformować operatora Stoen Operator o przerwie w dostawie energii elektrycznej, awarii lub problemach technicznych na sieci? Zadzwoń na pogotowie energetyczne: 22 821 31 31
Adres: ul. Włodarzewska 68, Warszawa
KIEDY DZWONIĆ NA TELEFON ALARMOWY Stoen Operator?
W przypadku zagrożenia życia związanego z linią energetyczną lub instalacją energetyczną, aby zgłosić awarię lub brak prądu, w przypadku problemów technicznych na linii energetycznej, w przypadku uszkodzenia linii energetycznych, jeżeli licznik energetyczny działa nieprawidłowo i powoduje brak zasilania, w przypadku zerwania plomby przy wymianie bezpieczników przedlicznikowych.
CZY PŁACI SIĘ ZA INTERWENCJĘ POGOTOWIA ENERGETYCZNEGO STOEN?
W przypadku gdy awaria dotyczy wewnętrznych instalacji w budynku, które nie należą do operatora sieci Stoen Operator (np. klatka schodowa lub instalacja w mieszkaniu) odbiorca może płacić za interwencję Pogotowia. Granice odpowiedzialności są ustalone w umowie o świadczenie usługi dystrybucji lub w umowie kompleksowej. Dlatego warto skontaktować się z administratorem budynku przed wezwaniem pogotowia energetycznego.
Stoen Operator a E.On Polska S.A.?
Jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma spółkami?
Stoen Operator jest Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w Warszawie. Operator Systemów Dystrybucyjnych odpowiada za dostarczenie energii elektrycznej z wytwórni do odbiorców końcowych na danym terenie energetycznym. Operator jest właścicielem sieci i liczników elektrycznych oraz odpowiada za ich utrzymanie.
E.On Polska S.A. jest sprzedawcą prądu dla gospodarstw domowych i dla firm nie tylko na terenie Warszawy, ale i całej Polski. Każdy odbiorca (dom, firma) ma tylko jednego Operatora (ENEA, ENERGA, PGE, E.On lub TAURON) w zależności od sieci energetycznej, do której należy. Jednak każdy odbiorca może wybrać firmę, która sprzedaje mu energię elektryczną na najkorzystniejszych warunkach: E.On, inny tradycyjny dostawca prądu (ENERGA, ENEA, PGE, lub TAURON) lub jeden z nowych dostawców prądu, działających na terenie Polski.
Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Sprawdź teren, na którym obsługuje Stoen Operator:
Zadzwoń na infolinię Sprzedawcy E.On Polska S.A.:
na telefon (+48) 22 821 46 46
(czynne od poniedziałku do niedzieli w godzinach 08.00- 22.00)
- Aby uzyskać ogólne informacje: jak zostać klientem sprzedawcy prądu E.On Polska S.A., jakie są potrzebne dokumenty i aby uzyskać odpowiednie formularze,
- Aby uzyskać informacje o umowie: o umowie sprzedaży, jak zawrzeć lub rozwiązać umowę, jaka jest procedura upoważnienia E.On do zmiany dotychczasowego sprzedawcy prądu na E.On Polska S.A., aby uzyskać odpowiedzi na pytania o mocy umownej i o możliwości jej zmiany, o protokole zdawczo odbiorczym, aby zmienić dane osobowe. Sprawdź jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu.
- Aby uzyskać informacje o taryfach: o szczegółach taryf, o cenie za 1 kWh, o różnych dostępnych taryfach (G11, G12a, G12b i G12as). Sprawdź Cennik Sprzedawcy E.On,
- Aby uzyskać informacje o fakturach: informacje o płatności faktury, informacje o e-fakturach i fakturach elektronicznych, o ich reklamacji.
Zanim podpiszesz umowę ze sprzedawcą prądu, sprawdź oferty innych sprzedawców na rynku.
Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zadzwoń na infolinię Stoen Operator:
dla Warszawy i okolic:
nr telefonu (+48) 22 821 3131
(czynne 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu)
- aby dowiedzieć się jak podłączyć się do sieci operatora w Warszawie i okolicy, aby otrzymać informacje o przyłączeniu, o umowie przyłączeniowej i o umowie kompleksowej.
- aby dostać odpowiedzi na pytania związane z licznikiem i na temat nowych liczników.
Sprawdź najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta:
Biura Obsługi Klienta Operatora InnogyInnogy Warszawa – CH King Cross Praga
ul. Jubilerska 1/3, 04-190 Warszawa
821 46 46
Godziny otwarcia
Innogy Warszawa – Salon Galeria Mokotów
ul. Wołoska 12, 02-675 Warszawa
821 46 46
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
Innogy Warszawa – Salon Galeria Wileńska
ul. Targowa 72, 03-731 Warszawa
821 46 46
Godziny otwarcia
Dla małych i średnich firm
Zadzwoń do telefonicznego centrum kontaktu z Klientem:
na numer telefonu (+48) 22 821 46 40
(czynne 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu)
fax: (+48) 22 821 46 47
Dla klientów posiadających opiekuna – telefon: (+48) 22 821 39 39
Obsługa Klientów BiznesowychInnogy Warszawa Obsługa Klientów Biznesowych
ul. Wybrzeże Kosciuszkowskie 41, 00-347 Warszawa
821 39 39
Godziny otwarcia
Dla dużych przedsiębiorstw
Zadzwoń do telefonicznego centrum kontaktu z Klientem:
na numer telefonu (+48) 22 821 39 39
(czynne od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00)
fax: (+48) 22 821 33 59
Innogy Warszawa Obsługa Klientów Biznesowych
ul. Wybrzeże Kosciuszkowskie 41, 00-347 Warszawa
821 39 39