E.On Polska S.A. (Innogy) telefon

E.On Polska S.A. (Innogy) telefon

Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Chcesz zgłosić awarię na terenie Warszawy i nie wiesz na jaki numer zadzwonić? Szukasz odpowiedniego numeru telefonu do E.On Polska S.A. lub do Stoen Operator? Podpowiemy Ci jaki numer wybrać, aby skutecznie rozwiązać Twoją sprawę.

Telefon alarmowy E.On/ Stoen Operator

Stoen Operator telefon alarmowy na terenie Warszawy:

Potrzebujesz zadzwonić na telefon alarmowy, aby poinformować operatora Stoen Operator o przerwie w dostawie energii elektrycznej, awarii lub problemach technicznych na sieci? Zadzwoń na pogotowie energetyczne: 22 821 31 31

Adres: ul. Włodarzewska 68, Warszawa

KIEDY DZWONIĆ NA TELEFON ALARMOWY Stoen Operator?
W przypadku zagrożenia życia związanego z linią energetyczną lub instalacją energetyczną, aby zgłosić awarię lub brak prądu, w przypadku problemów technicznych na linii energetycznej, w przypadku uszkodzenia linii energetycznych, jeżeli licznik energetyczny działa nieprawidłowo i powoduje brak zasilania, w przypadku zerwania plomby przy wymianie bezpieczników przedlicznikowych.

CZY PŁACI SIĘ ZA INTERWENCJĘ POGOTOWIA ENERGETYCZNEGO STOEN?
W przypadku gdy awaria dotyczy wewnętrznych instalacji w budynku, które nie należą do operatora sieci Stoen Operator (np. klatka schodowa lub instalacja w mieszkaniu) odbiorca może płacić za interwencję Pogotowia. Granice odpowiedzialności są ustalone w umowie o świadczenie usługi dystrybucji lub w umowie kompleksowej. Dlatego warto skontaktować się z administratorem budynku przed wezwaniem pogotowia energetycznego.

Stoen Operator Sp. z o.o., E.On S.A.? Jaka jest różnica pomiędzy tymi dwiema spółkami?

Stoen Operator a E.On Polska S.A.?

Jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma spółkami?

Stoen Operator jest Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w Warszawie. Operator Systemów Dystrybucyjnych odpowiada za dostarczenie energii elektrycznej z wytwórni do odbiorców końcowych na danym terenie energetycznym. Operator jest właścicielem sieci i liczników elektrycznych oraz odpowiada za ich utrzymanie.

E.On Polska S.A. jest sprzedawcą prądu dla gospodarstw domowych i dla firm nie tylko na terenie Warszawy, ale i całej Polski. Każdy odbiorca (dom, firma) ma tylko jednego Operatora (ENEAENERGAPGEE.On lub TAURON) w zależności od sieci energetycznej, do której należy. Jednak każdy odbiorca może wybrać firmę, która sprzedaje mu energię elektryczną na najkorzystniejszych warunkach: E.On, inny tradycyjny dostawca prądu (ENERGAENEAPGE, lub TAURON) lub jeden z nowych dostawców prądu, działających na terenie Polski.

Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Sprawdź teren, na którym obsługuje Operator Systemu Dystrybucyjnego Stoen Operator Sp. z o.o.

Sprawdź teren, na którym obsługuje Stoen Operator:

Jesteś klientem indywidualnym

Zadzwoń na infolinię Sprzedawcy E.On Polska S.A.:

na telefon (+48) 22 821 46 46
(czynne od poniedziałku do niedzieli w godzinach 08.00- 22.00)

  • Aby uzyskać ogólne informacje: jak zostać klientem sprzedawcy prądu E.On Polska S.A., jakie są potrzebne dokumenty i aby uzyskać odpowiednie formularze,
  • Aby uzyskać informacje o umowie: o umowie sprzedaży, jak zawrzeć lub rozwiązać umowę, jaka jest procedura upoważnienia E.On do zmiany dotychczasowego sprzedawcy prądu na E.On Polska S.A., aby uzyskać odpowiedzi na pytania o mocy umownej i o możliwości jej zmiany, o protokole zdawczo odbiorczym, aby zmienić dane osobowe. Sprawdź jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu.
  • Aby uzyskać informacje o taryfach: o szczegółach taryf, o cenie za 1 kWh, o różnych dostępnych taryfach (G11, G12a, G12b i G12as). Sprawdź Cennik Sprzedawcy E.On,
  • Aby uzyskać informacje o fakturach: informacje o płatności faktury, informacje o e-fakturach i fakturach elektronicznych, o ich reklamacji.

Zanim podpiszesz umowę ze sprzedawcą prądu, sprawdź oferty innych sprzedawców na rynku.

Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Zadzwoń na infolinię Stoen Operator:

dla Warszawy i okolic:
nr telefonu (+48) 22 821 3131
(czynne 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu)

  • aby dowiedzieć się jak podłączyć się do sieci operatora w Warszawie i okolicy, aby otrzymać informacje o przyłączeniu, o umowie przyłączeniowej i o umowie kompleksowej.
  • aby dostać odpowiedzi na pytania związane z licznikiem i na temat nowych liczników.

 

Sprawdź najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta

Sprawdź najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta:

Biura Obsługi Klienta Operatora Innogy


Innogy Warszawa – CH King Cross Praga

ul. Jubilerska 1/3, 04-190 Warszawa

821 46 46

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 08:00 - 20:00
Wt: 08:00 - 20:00
Śr: 08:00 - 20:00
Czw: 08:00 - 20:00
Pt: 08:00 - 20:00
Sob: 08:00 - 20:00
Nd: 09:00 - 19:00

Innogy Warszawa – Salon Galeria Mokotów

ul. Wołoska 12, 02-675 Warszawa

821 46 46

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 09:00 - 21:00
Wt: 09:00 - 21:00
Śr: 09:00 - 21:00
Czw: 09:00 - 21:00
Pt: 09:00 - 21:00
Sob: 09:00 - 21:00
Nd: 09:00 - 20:00

Innogy Warszawa – Salon Galeria Wileńska

ul. Targowa 72, 03-731 Warszawa

821 46 46

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 08:00 - 20:00
Wt: 08:00 - 20:00
Śr: 08:00 - 20:00
Czw: 08:00 - 20:00
Pt: 08:00 - 20:00
Sob: 08:00 - 20:00
Nd: 09:00 - 19:00
Jesteś małą lub średnią firmą

Dla małych i średnich firm

Zadzwoń do telefonicznego centrum kontaktu z Klientem:
na numer telefonu (+48) 22 821 46 40
(czynne 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu)
fax: (+48) 22 821 46 47

Dla klientów posiadających opiekuna – telefon: (+48) 22 821 39 39

Obsługa Klientów Biznesowych


Innogy Warszawa Obsługa Klientów Biznesowych

ul. Wybrzeże Kosciuszkowskie 41, 00-347 Warszawa

821 39 39

[email protected]

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Reprezentujesz duże przedsiębiorstwo

Dla dużych przedsiębiorstw

Zadzwoń do telefonicznego centrum kontaktu z Klientem:
na numer telefonu (+48) 22 821 39 39
(czynne od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00)
fax: (+48) 22 821 33 59

Duże przedsiębiorstwa i klienci korporacyjni


Innogy Warszawa Obsługa Klientów Biznesowych

ul. Wybrzeże Kosciuszkowskie 41, 00-347 Warszawa

821 39 39

[email protected]

Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00

Taryfy dla biznesu i domu

Taryfy dla firmy

Sprawdź inne taryfy!

Sprawdź operatora

Lokalizacja:
-
Operator: -
Zapytaj o ofertę