ENERGA Kontakt
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Chcesz załatwić sprawę z dostawcą prądu ENERGA-OPERATOR S.A. lub ze sprzedawcą prądu ENERGA S.A. Poniżej znajdziesz wszelkie kontakty do Grupy ENERGA.
Dlaczego warto zadzwonić do ENERGA?
Numer do infolinii/telefonicznego Biura Obsługi Klienta (T-BOK) ENERGA:
(+48) 555 555 555 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00)
Numer infolinii dla telefonów komórkowych i stacjonarnych. Koszt połączenia według stawek operatora.
Dzwoniąc na infolinię ENERGA załatwisz następujące sprawy/otrzymasz następujące informacje:
- informacje ogólne: jak zostać klientem, jak rozwiązać umowę zwykłą lub umowę kompleksową, jak otworzyć konto eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), otrzymać pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK, zmienić dane osobowe (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny),
- informacje o taryfach: cennik, taryfy, zmiana taryfy, doradztwo przy wyborze najkorzystniejszej taryfy,
- informacje o fakturach: sprawdzenie salda, wyjaśnienie faktury lub zgłoszenie błędu na fakturze, informacje o aktualnym saldzie i terminach płatności.
Wyszczególnienie spraw, które można załatwić przez kontakt telefoniczny z firmą ENEGRA:
Przedstawienie aktualnych ofert, zawarcie umowy kompleksowej i sprzedażowej, założenie konta w ENERGA24, Aktywacja eFaktury,mAktualizacja danych osobowych, Wyjaśnienie dokumentów finansowych,
Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne następne dokumenty: twój numer PESEL oraz twój numer Klienta.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zaloguj się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK)
Logójąc się załatwisz następujące sprawy nie wychodząc z domu:
- sprawy podstawowe: sprawdzić i zmienić dane osobowe (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny), otrzymać informacje o zużyciu energii elektrycznej, zakup kodu na energię do licznika przedpłatowego, jak odczytać licznik, sprawdzić faktury, terminy płatności oraz sprawdzić salda na rachunku, sprawdzić cennik i taryfy, zmiana taryfy, pobór potrzebnych dokumentów i formularzy oraz szablony umów, zadać pytanie,
- aktywacja usług internetowych: aktywować eFaktury, skorzystać z opcji darmowego powiadomienia za pomocą SMS-a lub maila o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu wpłaty za energię elektryczną.
Zadwoń do infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności na numer telefonu:
(+48) 555 555 599
Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]
Zadzwoń do infolinii operatora ENERGA aby przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej:
Numer telefonu: (+48) 801 404 404 lub 58 767 43 50(czynne w dni robocze od 08:00 do 18:00)
Lista informacji, które można uzyskać dzwoniąc do Energa Operator S.A.:
- przyłączenie do sieci, awaria,
- umowy dystrybucyjne
- Przyłączenie urządzeń lub instalacji do sieci
Zmiana mocy przyłączeniowej - Potwierdzenie przyłączenia
mikroinstalacji do sieci - Zawarcie umowy dystrybucyjnej
- Wycinka drzew, słupy energetyczne,
gniazda bocianie - Proces zmiany sprzedawcy
Numer alarmowy: zgłoś awarię na numer pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)
Adres siedziby grupy ENERGA
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555
Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA i załatw następujące sprawy na miejscu:
- sprawy podstawowe: podpisanie umowy kompleksowej, jak rozwiązać umowę, otrzymanie informacji o cenniku i taryfach, zmiana taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
- dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Sprawy podstawowe: informacje jak zostać klientem oraz wymagane dokumenty, podpisanie umowy, jak rozwiązać umowę, oferty dla firm, informacje o cenniku i grupach taryfowych, zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, tryb składania reklamacji dotyczącej rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika (w przypadku nowego odbiorcy) i ponowne założenie licznika (na przykład po jego wyłączeniu).
w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Informacje podstawowe:informacje jak zostać klientem, sposoby zawarcia umowy oraz wymagane dokumenty, podpisanie umowy, jak rozwiązać umowę, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid, informacje o cenniku i taryfach, zmiana taryfy, informacje dotyczące rozliczeń i sposoby płatności, informacje o trybie składania reklamacji dotyczące rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, nowe założenie licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przpisanie licznika w przypadku nowego odbiorcy i ponowne założenie licznika na przykład po wyłączeniu.