Skip to main content

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Mieszkasz w Ostrowie Wielkopolskim? Twoim dostawcą prądu jest grupa ENERGA. Poniżej znajdziesz numer telefonu do infolinii firmy ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby załatwić sprawę związaną z energią elektryczną. Sprawdź również informacje o Grupie ENERGA oraz opinie użytkowników ENERGA.

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie Ostrowa Wielkopolskiego.

Zadzwoń z Ostrowa Wielkopolskiego do Biura Obsługi Klienta ENERGA S.A. na numer:

(+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)

Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta. Dzwoniąc do infolinii załatwisz następujące sprawy :

  • Dowiedz się:
  • Jak zostać klientem? Przyłączenia do sieci, podpisanie umowy sprzedaży prądu lub umowy kompleksowej (sprzedaż + dostawa prądu), wyłączenia, rozwiązanie umowy, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny),
  • eBOK: otwieranie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK,
  • Taryfy: cennik, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy,
  • Faktury, rachunki, płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, informacje, terminy płatności.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • sprawy codzienne: sprawdź i zmień dane osobowe (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) u sprzedawcy ENERGA, informacje o zużyciu prądu, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdź faktury, terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów, które Ci są potrzebne, zadaj pytanie,
  • aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd.

Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA i załatw następujące sprawy na miejscu:

  • W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie/rozwiązanie umowy sprzedaży lub kompleksowej,
  • Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Sprawy codzienne: Jak zostać klientem i potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Sprawy codzienne: jak zostać klientem, jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przpisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika.
TAURON - Bochnia : 49.0 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 61.4 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 67.9 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 69.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Nowy Sącz : 81.6 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
Back to top