Skip to main content

Dostawcą energii elektrycznej na terenie Nowych Skalmierzyc jest ENERGA. Poniżej znajdziesz numer telefonu do infolinii ENERGA, numer pogotowia energetycznego oraz inne potrzebne kontakty aby skutecznie załatwić sprawę związaną z prądem. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o Grupie ENERGA, o taryfach sprzedawcy prądu ENERGA oraz z opiniami użytkowników ENERGA.

 

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Nowe Skalmierzyce.

Zadzwoń z Nowych Skalmierzyc do infolinii Biura Obsługi Klienta ENERGA:

Numer do infolinii (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)

Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne : Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

Zadzwoń na infolinię firmy ENERGA :

  • Co załatwisz? Uruchomienie konta eBOK i pomoc w ramach użytkowania i logowaniu, zmiana danych osobowych w umowie z ENERGĄ (numer telefonu, adres mail lub adres korespondencyjny),
  • Jakie informacje otrzymasz? Informacje o przyłączeniach do sieci energii elektrycznej i wyłączeniach, informacje o umowach sprzedaży prądu lub o umowach kompleksowych (sprzedaż + dostawa prądu) - sprawdź co powinna zawierać umowa sprzedaży prądu oraz jak zmienić sprzedawcę prądu. Informacje o możliwości rozwiązania umowy, informacje o taryfach i możliwości zmiany taryfy, informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury/ błędu na fakturze, informacje o terminach płatności.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • Jakie sprawy załatwisz? aktywacja eFaktury i usług internetowych - aktywacja opcji darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury oraz zaksięgowaniu opłaty za fakture prądu, zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych firmy ENERGA, aktywacja usług internetowych,
  • Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak odczytać licznik, jak doładować licznik przedpłatowy, sprawdzenie faktury, terminy płatności oraz salda na rachunku, taryfy i możliwość zmiany taryfy (na taryfę całodobową G11, na taryfę dwustrefową G12, na taryfę dla firm C11), pobieranie dokumentów, formularzy oraz umów.

Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA gdzie załatwisz następujące sprawy :

  • W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: jak przyłączyć się do sieci, jak odłączyć się z sieci, zawarcie i rozwiązanie umowy sprzedaży/dostawy prądu lub kompleksowej z firmą ENERGA, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź procedurę zmiany sprzedawcy prądu oraz co powinna zawierać umowa sprzedaży pradu.
  • Taryfy: informacje o taryfie całodobowej G11, dwustrefowej G12 oraz taryfie C11 dla firm, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: jakie są potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (taryfa całodobowa G11, taryfa dwustrefowa G12, taryfa dla firm C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: jak zawrzeć umowę/jak rozwiązać umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o taryfach (całodobowa G11, dwustrefowa G12, C11 dla małych firm), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź jak działa licznik energii elektrycznej oraz jak go odczytać.

Salon Sprzedaży Kalisz
Adres: ul. Zamkowa 8, 62-800 Kalisz
Godziny otwarcia: od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Sprzedaży Ostrów Wielkopolski
Adres: ul. Kaliska 120 (Galeria Ostrovia)
Godziny otwarcia: od 09:00 do 21:00 od poniedziałku do soboty, od 10:00 do 20:00 w niedzielę

Punkt Partnerski Ostrów Wielkopolski
Adres: ul. Wolności 31
Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 14:00 w sobotę

Salon Sprzedaży Ostrzeszów
Adres: ul. Zamkowa 30, Ostrzeszów
Godziny otwarcia: od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Krotoszyn
Adres: ul. Mały Rynek 13 pok. 10 (I piętro)
Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Jarocin
Adres: ul. Poznańska 3a (parking przy Biedronce)
Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Kępno
Adres: ul. Poznańska 7a/2
Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Koło
Adres: ul. Wojciechowskiego 21b
Godziny otwarcia: od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Turek
Adres: ul. 3 maja 2
Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku (opróć w środę), od 10:00 do 18:00 w środę

Punkt Sprzedaży Konin
Adres: ul. Paderewskiego 8 (Centrum Handlowe "Galeria nad Jeziorem")

TAURON - Bochnia : 49.0 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 61.4 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 67.9 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 69.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Nowy Sącz : 81.6 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
Back to top