Skip to main content

Mieszkasz w Krotoszynie? ENERGA jest Operatorem sieci energii elektrycznej na Twoim obszarze. Poniżej znajdziesz numer telefonu do infolinii ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby skutecznie załatwić sprawę. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o Grupie ENERGA, oraz z opiniami użytkowników ENERGA.

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Krotoszyn.

Aby zadzwonić z Krotoszyna do infolinii Biura Obsługi Klienta ENERGA:

Numer do infolinii (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)

Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne : Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

Zadzwoń na infolinię firmy ENERGA aby :

  • Załatwić sprawę z eBOK-iem: otworzyć konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), otrzymać pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK-a,
  • Otrzymać Informacje: o przyłączeniach do sieci i wyłączeniach, podpisanie umowy sprzedaży prądu lub umowy kompleksowej (sprzedaż + dostawa prądu) - sprawdź co powinno zawierać umowa sprzedaży prądu, rozwiązanie umowy, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny), informacje o taryfach i możliwości zmiany taryfy, informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury/ błędu na fakturze, informacje o terminach płatności.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • Jakie sprawy załatwisz? Zmiane danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w systemie danych firmy ENERGA, aktywacja usług internetowych - aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywacja opcji darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury oraz zaksięgowaniu opłaty za fakture prądu,
  • Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdzenie faktury, terminy płatności oraz salda na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobieranie dokumentów, formularzy oraz umów.

Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Ceny prądu firmy ENERGA w mieście Krotoszyn

Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy ENERGA

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA załatwia następujące sprawy :

  • W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: przyłączenie do sieci i odłączenie, zawarcie/rozwiązanie umowy sprzedaży lub umowy kompleksowej, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź procedurę zmiany sprzedawcy prądu oraz co powinna zawierać umowa sprzedaży pradu.
  • Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: jakie są potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: jak zawrzeć umowę/jak rozwiązać umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o taryfach (całodobowa G11, dwustrefowa G12, C11 dla małych firm), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź jak działa licznik energii elektrycznej oraz jak go odczytać.
TAURON - Strzelin : 42.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kłodzko : 47.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Opole : 50.4 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Dzierżoniów : 57.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kędzierzyn Koźle : 60.3 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
Back to top