Skip to main content

Mieszkasz w mieście Reszel i potrzebujesz rozwiązać problem związany z energią elektryczną? Znajdziesz tu kontakt i informację na jaki numer zadzwonić aby najszybciej załatwić Twoją sprawę. Sprawdź  główne informacje o dostawcy i sprzedawcy prądu ENERGA oraz opinie konsumentów.

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Reszel.

Zadzwoń z miasta Reszel do Biura Obsługi Klienta ENERGA:

Numer telefonu: (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00):

Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

Dlaczego dzwonić do infolinii?

  • Dowiedz się w następujących sprawach: przyłączenia i wyłączenia, jak zostać klientem, umowy przełączeniowe, umowy sprzedaży i umowy kompleksowe, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy, kwestie rozliczeniowe, instalacja licznika tradycyjnego, możliwość instalacji licznika przedpłatowego, jak odczytać licznik, reklamacje.
  • Załatw: otwarcie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), zmiana danych osobowych, pomoc w logowaniu na eBOK, sprawdzenie stanu salda, wyjaśnienie faktury i e-faktury, sprawdzenie terminu płatności.

Możesz podpisać umowę wypełniając wniosek na stronie ENERGA i razem z wypełnionym protokołem zdawczo-odbiorczym, kopią dowodu osobistego i kopią tytułu prawnego do obiektu umowy o energię elektryczną wysłać wniosek na adres elektroniczny: [email protected] lub na adres korespondencyjny: ENERGA, Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk. Przed podpisaniem umowy dowiedz się jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK):

Załatw następujące sprawy dzięki usłudze eBOK (wchodząc na strone internetową ENERGA):

  • Jakie informacje otrzymasz? : informacje o taryfach, dowiedz się jak odczytać licznik, sprawdź stan salda i faktury do zapłacenia oraz terminy płatności.
  • Jakie sprawy załatwisz: Zmiana danych osobowych, aktywacja e-faktury, usługa z darmowymi SMS-ami i mailami informującymi o wystawieniu faktury, terminach płatności i zaksięgowaniu opłaty.

Zadzwoń do Infolinii ENERGA dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

Numer telefonu: (+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty na mail: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

Numer telefonu: (+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Awaria prądu? Telefon Alarmowy ENERGA: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię w Twoim mieszkaniu lub dowiedz się kiedy są planowane przerwy w dostawie prądu w Twojej okolicy: (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Ceny prądu firmy ENERGA w mieście Reszel

Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy ENERGA

Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA

Załatw następujące sprawy na miejscu:

  • Jakie Informacje otrzymasz? informacje o taryfach, jak odczytać licznik?
  • Jakie sprawy załatwisz? przyłączenie do sieci energetycznej, wyłączenie z sieci, podpisanie umowy sprzedaży, zmiana taryfy (całodobowa G11, taryfa nocna G12, taryf dla małych firm C11 i inne), rozwiązanie problemów z rozliczeniem, rejestracja na eBOK-u (w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), pomoc w logowaniu, złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA

załatwisz następujące sprawy:

  • Jakie informacje otrzymasz? Jak zostać klientem? Reklamacje dotyczące rozliczeń, jak odczytać licznik? sprawy związane z licznikiem, jak przepisać licznik na nowego odbiorce? Czy możesz przejść na licznik przedpłatowy?
  • Jakie sprawy załatwisz? Zawarcie i rozwiązanie umowy sprzedaży i kompleksowej, zmiana taryfy (G11, G12 z taryfą dzienną i z taryfą nocną, C11 dla firm i inne), rozliczenia.

w Punktach Partnerskich ENERGA

załatwisz następujące sprawy:

  • Jakie informacje otrzymasz? jak zostać klientem? Sprawdzenie ofert dla domu i dla firm, informacje taryfowe (G11, G12, C11), rozliczenia i sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
  • Jakie sprawy załatwisz? podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid.

Punkt Partnerski Kętrzyn
Adres: ul. Krótka 8
Godziny otwarcia: od 09:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

Salon Sprzedaży Olsztyn
Adres: ul. Dworcowa 3, 10-413 Olsztyn
Godziny otwarcia: od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Iława
Adres: ul. Jana III Sobieskiego 43 lok.2
Godziny otwarcia: od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Lidzbark Warmiński
Adres: ul. Piłsudzkiego 5a/8
Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Ostróda
Adres: ul. Kopernika
Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

PGE - Siedlce : 96.2 km
PGE - Mińsk Mazowiecki : 103.3 km
PGE - Otwock : 106.2 km
PGE - Grójec : 106.3 km
PGE - Konstancin Jeziorna : 110.9 km
Back to top
The website encountered an unexpected error. Please try again later.
TypeError: Argument 1 passed to Drupal\block\BlockViewBuilder::view() must implement interface Drupal\Core\Entity\EntityInterface, integer given, called in /var/www/html/modules/php/php.module(81) : eval()'d code on line 6 in Drupal\block\BlockViewBuilder->view() (line 70 of core/modules/block/src/BlockViewBuilder.php).