Skip to main content

Mieszkasz w Olsztynie i potrzebujesz załatwić sprawę z ENERGĄ? ENERGA jest Operatorem Systemów Dystrybucyjnych energii elektrycznej w Olsztynie i okolicy. To znaczy że firma ta jest odpowiedzialna za dostawę prądu z wytwórnii do odbiorcy końcowego, że jest właścicielem sieci i liczników elektrycznych i jest odpowiedzialna za ich utrzymanie. ENERGA jest również historycznym sprzedawcą prądu na obszarze Olsztyna i okolicy. Obecny artykuł pomoże Ci wybrać odpowiednią drogę kontaktową do ENERGI aby załatwić Twoją sprawę jak najszybciej. Sprawdź również podstawowe informacje o Grupie ENERGA oraz opinie użytkowników.

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie Olsztyna.

Zadzwoń z Olsztyna do Biura Obsługi Klienta ENERGA:

Numer telefonu: (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00):

Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta. Dzwoniąc do infolinii załatwisz następujące sprawy:

  • informacje ogólne i sprawy podstawowe: jak zostać klientem, informacje o ofertach, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny),
  • Umowy: przyłączenia do sieci i wyłączenia, rozwiązanie umowy zwykłej lub kompleksowej, podpisanie umowy o sprzedaży prądu oraz umowy kompleksowej.
    eBOK: otwieranie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK,
  • Taryfy: cennik, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy,
  • Faktury, rachunki, płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, informacje, terminy płatności.

Po sprawdzeniu taryf dostawcy i sprzedawcy prądu ENERGA i w przypadku chęci podpisania umowy (zwykłej lub kompleksowej) z ENERGĄ, można podpisać umowę nie wychodząc z domu. Wystarczy wypełnić wniosek na stronie ENERGI i razem z wypełnionym protokołem zdawczo-odbiorczym, z kopią dowodu osobistego i kopią tytułu prawnego do obiektu do umowy o prąd wysłać go na adres mailowy: [email protected] lub na adres korespondencyjny siedzyby ENERGA: Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK):

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu, przez usługę eBOK wchodząc na strone internetową ENERGII:

  • sprawy podstawowe: sprawdź i zmień dane osobowe (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) u sprzedawcy ENERGA, informacje o zużyciu prądu energii,
  • Ceny prądu: ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów które Ci są potrzebne, zadaj pytanie,
  • Licznik: Jak czytać licznik? 
  • Licznik przedpłatowy: jak doładować licznik przedpłatowy? jak odczytać licznik, sprawdź faktury,
  • Płatności: terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku,
  • aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd.

Ceny prądu firmy ENERGA w Olsztynie

Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy ENERGA

Zadzwoń z Olsztyna do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

Numer telefonu: (+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty na mail: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

Numer telefonu: (+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Zadzwoń z Olsztyna na Telefon Alarmowy ENERGA: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię w Twoim mieszkaniu lub dowiedz się kiedy są planowane następne przerwy w dostawie prądu w Twojej okolicy: (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA

Załatw następujące sprawy na miejscu:

  • sprawy podstawowe: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie umowy kompleksowej, rozwiązanie umowy, otrzymanie informacji o taryfach, zmiana taryfy, jak odczytać licznik,
  • Faktury: faktury, faktury elektroniczne i sprawy rozliczeniowe,
  • Urządzenia elektroniczne: rejestracja eBOK-u (w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA

załatwisz następujące sprawy:

  • Sprawy podstawowe: Jak zostać klientem? Jakie są potrzebne dokumenty? Zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania,
  • Informacje o cenniku: oferty dla firm, informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy,
  • Sprawe rozliczeniowe: rozlicznenia, formy płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń?
  • Licznik: jak odczytać licznik? Jak nastawić licznik? Jak przepisać licznik na nowego odbiorce?

w Punktach Partnerskich ENERGA

załatwisz następujące sprawy:

  • Sprawy codzienne: jak zostać klientem, jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid, 
  • Ceny prądu i płatność: informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przpisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika.
TAURON - Bochnia : 49.0 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 61.4 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 67.9 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 69.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Nowy Sącz : 81.6 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
Back to top