Skip to main content

Mieszkasz lub prowadzisz działalność w mieście Morąg? ENERGA jest Twoim dostawcą prądu. Tu znajdziesz numery telefonu i kontakty aby skutecznie załatwić sprawę. Sprawdź również informacje o Grupie ENERGA, opinie użytkowników ENERGA oraz cennik sprzedaży prądu ENERGA.

ENERGA jest dostawcą prądu w mieście Morąg.

 

Zadzwoń do Biura Obsługi Klienta ENERGA z Morąga na numer telefonu: 

(+48) 555 555 555

Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00

Infolinia dla telefonów stacjonarnych i komórkowych. Koszt połączenia według stawek operatora. Będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta. Dzwoniąc do infolinii ENERGA otrtzymasz następujące informacje:

  • Jak zostać klientem: przyłączenia i wyłączenia, umowy sprzedaży/dostawy prądu i umowy kompleksowe, zmiana danych osobowych w umowie (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny). Sprawdź jak powinna wyglądać umowa sprzedaży energii elektrycznej. Taryfy: informacje o taryfach, promocjach i możliwość zmiany taryfy. Sprawdź dostępne taryfy energii elektrycznej w PolsceFaktury, rachunki, płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, terminy płatności. Konto eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta): otwieranie konta, pomoc w obsłudze oraz w logowaniu na eBOK.

Wejdź na Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • sprawy codzienne: zmiana danych osobowych w umowie (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny), informacje o zużyciu energii elektrycznej, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdzenie faktur, terminy płatności oraz sprawdzenie salda na rachunku, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobranie dokumentów, formularz oraz szablony umów. Znajdziesz na naszej stronie dodatkowe informacje o licznikach przedpłatowych, jak odczytać licznik energii elektrycznej oraz informacje o zmianie sprzedawcy prądu w naszej sekcji często zadawane pytania.
  • aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd.

Numer telefonu do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności: 

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię prądu i dowiedz się o planowanych przerwach w dostawie prądu w Twojej okolicy dzwoniąc na numer telefonu pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Sprawdź dodatkowe informacje kontaktowe Grupy ENERGA tutaj.

Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA:

  • W Biurze Obsługi Klienta ENERGA załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: przyłączenie i wyłączenie, zawarcie lub rozwiązanie umowy sprzedaży, dostawy prądu lub kompleksowej.
  • Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe. Sprawdź jakie są dostępne taryfy dla domu i dla firm.
  • Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

Punkty Sprzedaży ENERGA:

  • W Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
  • Sprawy codzienne: Jak zostać klientem i potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm. Sprawdź informacje o umowach oraz o zmianie sprzedawcy prądu w naszej sekcji Często Zadawane Pytania.
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

Punkty Partnerskie ENERGA:

  • W Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
  • Sprawy codzienne: jak zostać klientem, jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź informacje o licznikach przedpłatowych oraz o planowanej w Polsce wymianie liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne.
TAURON - Bochnia : 49.0 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 61.4 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 67.9 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 69.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Nowy Sącz : 81.6 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
Back to top