Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za prąd ? Szybki kontakt
Skip to main content

ENERGA w mieście Lubawa

Mieszkasz w Lubawie? Jeżeli tak, to Twoim dostawcą energii elektrycznej jest firma ENERGA. Na tej stronie znajdziesz numer infolinii ENERGI, numer pogotowia energetycznego oraz inne dane, które pozwolą Ci skutecznie załatwić wszelkie sprawy związane z energią elektryczną. Zapraszamy również do zapoznania się z informacjami o Grupie ENERGA oraz z opiniami użytkowników o tej firmie.

 

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Lubawa.

Zadzwoń z Lubawy do infolinii Biura Obsługi Klienta ENERGA:

Numer do infolinii (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)

Cena za połączenie z infolinią dla telefonów komórkowych i stacjonarnych zgodna ze stawkami operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

Zadzwoń na infolinię ENERGI aby :

  • Otrzymać informacje: jak przyłączyć się do sieci energii elektrycznej lub z niej odłączyć, informacje o umowach sprzedaży prądu lub o umowach kompleksowych (to jest umowach obejmujących zarówno dostawę jak i sprzedaż prądu) - sprawdź co powinna zawierać umowa sprzedaży prądu oraz jak zmienić sprzedawcę prądu. Informacje o możliwościach rozwiązania umowy, informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury/błędów na fakturze, informacje o terminach płatności. Sprawdź jakie są rodzaje taryf energii elektrycznej w Polsce i jakie są możliwości zmiany taryfy.
  • Załatwić sprawę z eBOK-iem: otworzyć konto w eBOK (elektronicznym biurze obsługi klienta), otrzymać pomoc w obsłudze i w logowaniu do eBOK-a.
  • Zmienić dane osobowe w bazie danych ENERGI.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak odczytać licznikjak doładować licznik przedpłatowy, sprawdzenie faktury, terminy płatności oraz salda na rachunku, taryfy i możliwość zmiany taryfy (na taryfę całodobową G11, na taryfę dwustrefową G12, na taryfę dla firm C11), pobieranie dokumentów, formularzy oraz umów. Sprawdź dostępne taryfy dla firm i dla domu.
  • Jakie sprawy załatwisz? aktywacja eFaktury i usług internetowych - aktywacja opcji darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury oraz zaksięgowaniu opłaty za fakture prądu, zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych firmy ENERGA, aktywacja usług internetowych,

Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatnościach:

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: potwierdzenie@energa.pl

Numer telefonu do Infolinii operatora ENERGA S.A.:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Cennik sprzedawcy prądu ENERGA

Taryfy Energi dostępne są pod tym linkiem.

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA:

  • W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: Przyłączenia do sieci energii elektrycznej i wyłączenia, zawarcie i rozwiązanie umowy sprzedaży/dostawy prądu lub kompleksowej z firmą ENERGA, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź procedurę zmiany sprzedawcy prądu oraz co powinna zawierać umowa sprzedaży pradu.
  • Taryfy: informacje o taryfie całodobowej G11, dwustrefowej G12 oraz taryfie C11 dla firm, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • Rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA:

  • W Punktach Sprzedaży załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: Potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm. Sprawdź jak powinna wyglądać umowa sprzedaży prądu.
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (taryfa całodobowa G11, taryfa dwustrefowa G12, taryfa dla firm C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, reklamacja dotycząca rozliczeń.
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

w Punktach Partnerskich ENERGA:

  • W Punktach Partnerskich załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: Potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o taryfach (całodobowa G11, dwustrefowa G12, C11 dla małych firm), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń.
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź jak działa licznik energii elektrycznej oraz jak go odczytać. Sprawdź również informacje o licznikach przedpłatowych ENERGA i dowiedz się więcej o planowanej wymianie liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne w Polsce.
PGE - Pruszków : 27.6 km
PGE - Łowicz : 34.5 km
PGE - Grójec : 35.4 km
RWE - Warszawa : 40.7 km
Godziny otwarcia: 24/7
RWE - Warszawa : 43.3 km
Godziny otwarcia: 24/7
Back to top