Skip to main content

Mieszkasz w Bartoszycach? ENERGA jest Operatorem sieci energii elektrycznej w Twojej okolicy. Poniżej znajdziesz numer telefonu do infolinii ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby skutecznie załatwić sprawę. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o Grupie ENERGA, cenniku sprzedawcy prądu ENERGA oraz z opiniami użytkowników ENERGA.

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Bartoszyce.

Zadzwoń z Bartoszyc do infolinii Biura Obsługi Klienta ENERGA:

Numer do infolinii (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)

Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne : Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

Zdzwoń na infolinię firmy ENERGA aby :

  • Załatwić sprawę z eBOK-iem: otworzyć konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), otrzymać pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK-a,
  • Zmienić dane osobowe w bazie danych ENERGI: numer telefonu, adres e-mail lub adres korespondencyjny,
  • Otrzymać następujące Informacje: jak przyłączyć się do sieci energii elektrycznej lub odłączyć się z sieci, informacje o umowach sprzedaży prądu lub o umowach kompleksowych (sprzedaż + dostawa prądu) - sprawdź co powinna zawierać umowa sprzedaży prądu oraz jak zmienić sprzedawcę prądu. Informacje o możliwości rozwiązania umowy, informacje o taryfach i możliwości zmiany taryfy, informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury/ błędu na fakturze, informacje o terminach płatności.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • Jakie sprawy załatwisz? aktywacja eFaktury i usług internetowych - aktywacja opcji darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury oraz zaksięgowaniu opłaty za fakture prądu, zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych firmy ENERGA, aktywacja usług internetowych,
  • Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak odczytać licznik, jak doładować licznik przedpłatowy, sprawdzenie faktury, terminy płatności oraz salda na rachunku, taryfy i możliwość zmiany taryfy (na taryfę całodobową G11, na taryfę dwustrefową G12, na taryfę dla firm C11), pobieranie dokumentów, formularzy oraz umów.

Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA gdzie załatwisz następujące sprawy :

  • W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: przyłączenie do sieci i odłączenie, zawarcie/rozwiązanie umowy sprzedaży lub umowy kompleksowej, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź procedurę zmiany sprzedawcy prądu oraz co powinna zawierać umowa sprzedaży pradu.
  • Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: jakie są potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: jak zawrzeć umowę/jak rozwiązać umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o taryfach (całodobowa G11, dwustrefowa G12, C11 dla małych firm), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź jak działa licznik energii elektrycznej oraz jak go odczytać.
TAURON - Bochnia : 49.0 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 61.4 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 67.9 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 69.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Nowy Sącz : 81.6 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
Back to top