Skip to main content

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Chcesz załatwić sprawę prądu? Szukasz numer telefonu do infolinii? Chcesz zgłosić awarię? W obecnym artykule znajdziesz potrzebne kontakty oraz rady jak zadzwonić pod właściwy numer lub udać się do odpowiedniego biura aby załatwić sprawę jak najszybciej. Dodatkowe informacje o dostawcy i sprzedawcy prądu TAURON oraz opinie użytkowników.

TAURON jest dostawcą prądu na terenie miasta Mysłowice.

Zadzwoń z Mysłowic do infolinii TAURON Sprzedaż i Dystrybucja:

Numer telefonu: (+48) 555 444 555 (godziny otwarcia: pon.- piątek 07:00-18:00)

Przed rozpoczęciem rozmowy przygotuj Twój numer PESEL i numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem) aby szybciej załatwić sprawę. Opłata za połączenie: zwykłe połączenie zgodnie z taryfą operatora

 na Infolinii Sprzedawcy i Dostawcy TAURON?

Zadzwoń do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON:

(+48) 801 803 303 (godziny otwarcia: pon-piątek 07-00-18:00)

Przygotuj numer PESEL i numer klienta aby szybciej załatwić sprawę. Opłata połączeniowa w cenie zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą operatora.

  • Co załatwisz ? zmiane danych osobowych na umowie, zmiane taryfy, sprawdzenie salda na koncie, rozliczenie i sprawy związane z Fakturą i z eFakturą (faktura przez internet), informacje o drukach do pobrania, reklamacje, informacje o platformie zakupowej,
  • Informacje ?  o taryfach, jak założyć eBOK i rozwiązać problem z logowaniem na eBOK,  informacje o licznikach, jak założyć licznik, dostęp do elektryka 24 godz./24, protokół zdawczo-odbiorczy.

Awaria w Mysłowicach ? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne

Awaria? Dzwoń na Pogotowie Energetyczne na numer telefonu 991
Otrzymasz również informacje o planowanych wyłączeniach

Ceny prądu firmy TAURON w Myslowicach

Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy TAURON

Najbliższe Biuro Obsługi Klienta (BOK):

  • Otrzymasz informacje : jak podłączyć się i do sieci energetycznej i jak  odłączyć się, jak podpisać umowę sprzedaży lub umowę kompleksową, informacja o ofertach dla klientów indywidualnych i dla firm.
  • Załatwisz następujące sprawy: przyłączenie i wyłączenie, podpisanie umowy, umowy kompleksowe i sprzedaży, zmiana taryfy, upoważnienie firmy TAURON do zmiany sprzedawcy prądu na TAURON, otrzymasz druki i potrzebne formularze.

TAURON Biuro Obsługi Klienta Sosnowiec
Adres:
 ul. Andersa 14, 41-200 Sosnowiec

Godziny otwarcia: w Poniedziałek, Wtorek, Czwartek i Piątek od 8:00 do 16:00, w Środę od 8:00 do 18:00.

Telefon: (+48) 32 606 0 606 

E-mail: kontakt.bedzin@tauron-pe.pl

TAURON Biuro Obsługi Klienta Katowice

Adres: ul. Widok 19, 40-118 Katowice

Godziny otwarcia: w Poniedziałek i w Środę od 10:00 do 17:00, we Wtorek, w Czwartek i w Piątek od 8:00 do 14:00.

Telefon: (+48) 32 303 0 303 

E-mail: [email protected]

TAURON Biuro Obsługi Klienta Dąbrowa Górnicza

Adres: ul. 11 Listopada 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Godziny otwarcia: od Poniedziałku do Piątku od 8:00 do 16:00.

Telefon: (+48) 32 606 0 606 

E-mail: [email protected]

TAURON Biuro Obsługi Klienta Chrzanów

Adres: ul. Garncarska 16, 32-500 Chrzanów
Godziny otwarcia:  od 8:00 do 16:00, w Środę od 8:00 do 16:00
Telefon: (+48) 32 606 0 606 


E-mail: [email protected]

 

PGE - Giżycko : 45.0 km
PGE - Łomża : 64.2 km
ENERGA - Kętrzyn : 68.1 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 8-20
PGE - Ostrołęka : 85.0 km
PGE - Białystok : 91.3 km
Back to top