Skip to main content

Mieszkasz w mieście Nowy Staw l i potrzebujesz rozwiązać problem z Twoim prądem? Tu znajdziesz informację na który numer zadzwonić aby skutecznie załatwić Twoją sprawę. Sprawdź  główne informacje o dostawcy i sprzedawcy prądu ENERGA.

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Nowy Staw.

Zadzwoń z miasta Nowy Staw do Biura Obsługi Klienta ENERGA:

Numer telefonu: (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00):

Infolinia z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

Dlaczego dzwonić do infolinii?

  • Aby otrzymać następujące informacje: informacje na temat przyłączenia do prądu i wyłączenia, jak zostać klientem, umowa przełączeniowa (w przypadku pierwszego przyłączenia do sieci), umowa sprzedaży prądu (ze sprzedawcą ENERGA-OBRÓT), umowa dystrybucyjna (z operatorem sieci dystrybucyjnej ENERGA-OPERATOR) i umowa kompleksowa (dystrybucja + sprzedaż), informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy, kwestie rozliczeniowe, instalacja licznika tradycyjnego, możliwość instalacji licznika przedpłatowego, jak odczytać licznik, reklamacje.
  • Aby załatwić następujące sprawy: otwarcie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), zmiana danych osobowych, pomoc w logowaniu na eBOK, sprawdzenie stanu salda, wyjaśnienie faktury i e-faktury, sprawdzenie terminu płatności.

Aby podpisać umowę z ENERGĄ wypełnij wniosek na stronie ENERGA i razem z wypełnionym protokołem zdawczo-odbiorczym, kopią dowodu osobistego i kopią tytułu prawnego do obiektu umowy o energię elektryczną wysłij wniosek na adres elektroniczny: [email protected] lub na adres korespondencyjny: ENERGA, Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk. Przed podpisaniem umowy dowiedz się jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu oraz na co zwracać uwagę.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK):

Załatw następujące sprawy dzięki usłudze eBOK (wchodząc na strone internetową ENERGA):

  • Jakie informacje otrzymasz? : stan salda i faktury do zapłacenia, terminy płatności, informacje o taryfach, dowiedz się jak odczytać licznik.
  • Jakie sprawy załatwisz: Usługi informujące o wystawieniu faktury, o terminach płatności i zaksięgowaniu opłaty, zmiana danych osobowych, aktywacja e-faktury.

Zadzwoń z miasta Nowy Staw na infolinię ENERGA dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

Numer telefonu: (+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty na mail: [email protected]

Zadzwoń z miasta Nowy Staw na infolinię operatora ENERGA S.A.:

Numer telefonu: (+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń na infolinię Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Awaria prądu? Telefon Alarmowy ENERGA: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię w Twoim mieszkaniu lub dowiedz się kiedy są planowane przerwy w dostawie prądu w Twojej okolicy: (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Ceny prądu firmy ENERGA w mieście Nowy Staw

Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy ENERGA

Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA

Załatw następujące sprawy na miejscu:

  • Jakie Informacje otrzymasz? informacje o taryfach, jak odczytać licznik.
  • Jakie sprawy załatwisz? przyłączenie do sieci energetycznej, wyłączenie z sieci, podpisanie umowy sprzedaży, zmiana taryfy (całodobowa G11, taryfa nocna G12, taryf dla małych firm C11 i inne), rozwiązanie problemów z rozliczeniem, rejestracja na eBOK-u (w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), pomoc w logowaniu, złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA

załatwisz następujące sprawy:

  • Jakie informacje otrzymasz? Jak zostać klientem, sprawy związane z licznikiem (jak odczytać licznik, jak przepisać licznik na nowego odbiorce, Czy możesz przejść na licznik przedpłatowy), reklamacje dotyczące rozliczenia.
  • Jakie sprawy załatwisz? Zawarcie i rozwiązanie umowy sprzedaży, dystrybucyjnej i kompleksowej, zmiana taryfy (G11, G12 z taryfą dzienną i z taryfą nocną, C11 dla firm i inne), rozliczenia.

w Punktach Partnerskich ENERGA

załatwisz następujące sprawy:

  • Jakie informacje otrzymasz? Informacje dotyczące oferty dla domu i dla firmy, jak zostać klientem, informacje taryfowe (G11, G12, C11), rozliczenia i sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
  • Jakie sprawy załatwisz? podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid.

Punkt Parnerski Malbork
Adres: ul. M. Konoponieckiej 27
Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Tczew
Adres: ul. Westerplatte 3 (Dom Przedsiębiorcy)
Godziny otwarcia: od 07:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku

Salon Sprzedaży Elbląg
Adres: ul. Hetmańska 12-14, 82-300 Elbląg
Godziny otwarcia: od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Starogard Gdański
Adres: ul. Rycerska 5 (Galeria Szwarc)
Godziny otwarcia: od 09:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

TAURON - Bochnia : 49.0 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 61.4 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 67.9 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 69.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Nowy Sącz : 81.6 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
Back to top