Skip to main content

Mieszkasz w Gdańsku i nie wiesz jak załatwić sprawę związaną z prądem? Szukasz numer telefonu do infolini dostawcy lub sprzedawcy prądu ENERGA? Masz awarię energetyczną w domu i nie wiesz co zrobić? Obecny artykuł poda Ci wszelkie wiadomości kontaktowe związane z ENERGĄ w Gdańsku. Dowiedz się więcej o Grupie ENERGA i o opiniach użytkowników ENERGA.

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie Gdańska.

Numer telefonicznego Biura Obsługi Klienta ENERGA S.A. (również z Gdańska): (+48) 555 555 555
(Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00):

Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Dzwoniąc do infolinii załatwisz następujące sprawy. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

  • informacje ogólne: jak zostać klientem, przyłączenia do sieci i wyłączenia, rozwiązanie umowy zwykłej lub kompleksowej, otwieranie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny),
  • Taryfy: cennik, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy,
  • Faktury, rachunki, płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, informacje, terminy płatności.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • sprawy codzienne: sprawdź i zmień dane osobowe (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) u sprzedawcy ENERGA, informacje o zużyciu prądu energii, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdź faktury, terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów które Ci są potrzebne, zadaj pytanie,
  • aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd.

Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności: (+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: potwierdzenie@energa.pl

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:(+48) 801 404 404
(Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy ENERGA Gdańsk: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA i załatw następujące sprawy na miejscu:

  • sprawy podstawowe: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie umowy kompleksowej, rozwiązanie umowy, otrzymanie informacji o taryfach, zmiana taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Sprawy codzienne: Jak zostać klientem i potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm, informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Sprawy codzienne: jak zostać klientem, jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid, informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przpisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika.

Salon Sprzedaży Gdańsk (2)
Adres: ul. Brzozowa 9c, 80-243 Gdańsk
Godziny otwarcia: od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Sprzedaży Gdańsk
Adres: ul. Spacerowa 48, 80-299 Gdańsk, Centrum Handlowe OSOWA
Godziny otwarcia: od 10:00 do 21:00 od poniedziałku do soboty, od 10:00 do 20:00 w niedzielę

Salon Sprzedaży Gdynia
Adres: ul. 10 Lutego 33, 81-364 Gdynia
Godziny otwarcia: od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Gdynia
Adres:
ul. Wielkopolska 33

Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Kartuzy
Adres: ul. Mściwoja II 28a
Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Tczew
Adres: ul. Westerplatte 3 (Dom Przedsiębiorcy)
Godziny otwarcia: od 07:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Wejherowo
Adres: ul. 12 Marca 216/1
Godziny otwarcia: od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

Punkt Partnerski Starogard Gdański
Adres: ul. Rycerska 5 (Galeria Szwarc)
Godziny otwarcia: od 09:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

Sprawdź cennik sprzedawcy prądu ENERGA dla całej Polski.

TAURON - Bochnia : 49.0 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 61.4 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 67.9 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Kraków : 69.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
TAURON - Nowy Sącz : 81.6 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
Back to top