Energa w mieście Mława i okolicach

Mława i okolicach

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Mława i okolicach

energa-logo Mława i okolicach

Mieszkasz w Mławie lub w miastach Grudusk (06-460), Iłowo-Osada (13-240), Lipowiec Kościelny (06-545), Stupsk (06-560), Szreńsk (06-550), Wieczfnia Kościelna (06-513), Janowiec Kościelny (13-111), Janowo (13-113), Kozłowo (13-124), Nidzica (13-100) lub Kuczbork-Osada (09-310)? ENERGA jest Twoim dostawcą prądu. Poniżej znajdziesz numer telefonu do infolini ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby skutecznie załatwić sprawę. Zapraszamy do sprawdzenia nformacji o Grupie ENERGATaryfy Sprzedaży prądu Grupy ENERGA oraz opinie użytkowników ENERGA.

polska-mapa-energetyczna Mława i okolicachENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Mława.

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Zadzwonić z Mławy do infolinii Biura Obsługi Klienta ENERGA:

Numer do infolinii (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)

Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne : Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

Dlaczego dzwonić na infolinię ENERGI?

  • Załatwić sprawę z eBOK-iem: otworzyć konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), otrzymać pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK-a,
  • Otrzymać Informacje: o przyłączeniach do sieci i wyłączeniach, podpisanie umowy sprzedaży prądu lub umowy kompleksowej (sprzedaż + dostawa prądu) – sprawdź co powinno zawierać umowa sprzedaży prądu, rozwiązanie umowy, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny), informacje o taryfach i możliwości zmiany taryfy, informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury/ błędu przy fakturze, informacje o terminach płatności.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • Jakie sprawy załatwisz? Zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w systemie danych firmy ENERGA, aktywacja usług internetowych – aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywacja opcji darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury oraz zaksięgowaniu opłaty za fakture prądu,
  • Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdzenie faktury, terminy płatności oraz salda na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobieranie dokumentów, formularzy oraz umów.

Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA i załatw następujące sprawy na miejscu:

  • W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie/rozwiązanie umowy sprzedaży lub kompleksowej, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź procedurę zmiany sprzedawcy prądu oraz co powinna zawierać umowa sprzedaży pradu.
  • Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: jakie są potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: jak zawrzeć umowę/jak rozwiązać umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o taryfach (całodobowa G11, dwustrefowa G12, C11 dla małych firm), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź jak działa licznik energii elektrycznej oraz jak go odczytać.

Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:


Odległość: 5.3 km

ENERGA Punkt Partnerski Mława

Plac 3-go Maja 2, 06-500 Mława

+48 555 555 555

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 31.9 km

ENERGA Punkt Partnerski Ciechanów

ul. Ściegiennego 10 lok. 9, 06-400 Ciechanów

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 68.8 km

ENERGA Punkt Partnerski Rypin

ul. Ks. Lissowskiego 37, 87-500 Rypin

55 555 55 55

[email protected]

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 70.3 km

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 82.3 km

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Pon: 07:00 - 15:00
Pon: 07:00 - 15:00
Pon: 07:00 - 15:00
Pon: 07:00 - 15:00
Odległość: 124.9 km

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00

Taryfy dla biznesu

Taryfy dla firmy

Sprawdź inne taryfy!

Sprawdź operatora

Lokalizacja:
-
Operator: -
Zapytaj o ofertę