Skip to main content

Witaj mieszkańcu Płocka

Mieszkasz w Płocku i chcesz zadzwonić na infolinię ENERGA? Potrzebujesz załatwić sprawę z prądem i nie wiesz gdzie znajduje się najbliższy Oddział Biura Obsługi Klienta? Obecna strona poda Ci kontakty do ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz listę najbliższych puntków sprzedaży ENERGA. Sprawdź również taryfy prądu sprzedawcy ENERGA, główne informacje o dostawcy i sprzedawcy prądu ENERGA oraz opinie konsumentów.

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Płock.

Zadzwoń z Płocka do Biura Obsługi Klienta ENERGA:

Numer telefonu: (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00):

Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.

Dlaczego dzwonić do infolinii?

  • Dowiedz się: jak zostać klientem? Jak przyłączyć się do sieci? Kwestie wyłączenia, rozwiązanie umowy sprzedaży lub kompleksowej, oferty, cennik dostawy i sprzedaży prądu, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy, co zrobić w przypadku niepoprawnego rozliczenia, reklamacje, czy masz prawo zainstalować licznik przedpłatowy?
  • Załatw: zmiena danych osobowych w umowie, otwarcie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta) i pomoc w logowaniu, dowiedz się o stan salda, wyjaśnienie faktury, sprawdzenie terminu płatności.

Po sprawdzeniu taryf dostawcy i sprzedawcy prądu ENERGA i w przypadku chęci podpisania umowy (zwykłej lub kompleksowej) z ENERGĄ, można podpisać umowę nie wychodząc z domu. Wystarczy wypełnić wniosek na stronie ENERGA i razem z wypełnionym protokołem zdawczo-odbiorczym, kopią dowodu osobistego i kopią tytułu prawnego do obiektu umowy o prąd wysłać wniosek na adres mailowy: [email protected] lub na adres korespondencyjny siedziby ENERGA: Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK):

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu, przez usługę eBOK wchodząc na strone internetową ENERGA:

  • Informacje : oferty, ceny prądu, taryfy i możliwości ich zmiany, jak czytać licznik zwykły lub przedpłatowy, stan salda i faktury do zapłacenia, terminy płatności,
  • Załatw: zaktualizuj dane osobowe i aktywuj faktury elektroniczne, usługę z darmowymi SMS-ami i mailami informującymi o wystawieniu faktury, terminach płatności i zaksięgowaniu opłaty.

Zadzwoń z Płocka do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

Numer telefonu: (+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty na mail: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

Numer telefonu: (+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Awaria prądu w Płocku? Telefon Alarmowy ENERGA: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię w Twoim mieszkaniu lub dowiedz się kiedy są planowane następne przerwy w dostawie prądu w Twojej okolicy: (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA

Załatw następujące sprawy na miejscu:

  • Dowiedz się: jakie są taryfy, jak odczytać licznik
  • Załatw: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie umowy kompleksowej, rozwiązanie umowy, zmiana taryfy, sprawy rozliczeniowe, rejestracja eBOK-u (w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA

załatwisz następujące sprawy:

  • Informacje: Jak zostać klientem? Potrzebne dokumenty? Reklamacje dotyczące rozliczeń? Jak odczytać licznik? Jak nastawić licznik? Jak przepisać licznik na nowego odbiorce? Czy masz prawo do licznika przedpłatowego?
  • Załatw: Zawarcie umowy sprzedaży, umowy kompleksowej i możliwość jej rozwiązania, zmiana taryfy (na przykład z całodobowej G11 na dwustrefową G12 z taryfą dzienną i z taryfą nocną), rozliczenia.

w Punktach Partnerskich ENERGA

załatwisz następujące sprawy:

  • Informacje: jak zostać klientem, zawarcie umowy i potrzebne dokumenty, oferty dla firm, informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń, jak odczytać licznik? Jak założyć nowy licznik?
  • Załatw: podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid.

Ceny prądu firmy ENERGA w Płocku

Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy ENERGA

PGE - Giżycko : 45.0 km
PGE - Łomża : 64.2 km
ENERGA - Kętrzyn : 68.1 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 8-20
PGE - Ostrołęka : 85.0 km
PGE - Białystok : 91.3 km
Back to top