Skip to main content

Jeżeli mieszkasz w Szczawnicy, to Twoim dostawcą energii elektrycznej jest Tauron. Tutaj znajdziesz najważniejsze informacje kontaktowe, umożliwiające załatwienie spraw z tym dostawcą i sprzedawcą prądu. Zachęcamy również do przeczytania opinii konsumentów oraz dodatkowych informacji o Grupie energetycznej TAURON.

TAURON jest dostawcą prądu na terenie miasta Szczawnica.

Zadzwoń ze Szczawnicy do infolinii TAURON Sprzedaż i Dystrybucja:

Numer telefonu: (+48) 555 444 555 (godziny otwarcia: pon.- piątek 07:00-18:00)

Przed rozmową przygotuj swój numer PESEL oraz numer Klienta (jeżeli już jesteś klientem) aby szybciej załatwić sprawę. Opłata za połączenie jest zgodna z taryfą operatora.

Co załatwisz/czego się dowiesz dzwoniąc na infolinię TAURONu?

Zadzwoń ze Szczawnicy do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON (T-BOK):

(+48) 801 803 303 (godziny otwarcia: pon-piątek 07-00-18:00)

Przygotuj numer PESEL i numer klienta aby szybciej załatwić sprawę. Opłata połączeniowa w cenie zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą operatora.

Co załatwisz / jakie informacje otrzymasz dzwoniąc na Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta?

  • Załatwisz następujące sprawy:
  • Taryfy - zmiana taryfy na - taryfę całodobową G11, taryfę dwustrefową G12, taryfę dla firm C11 lub na inne dostępne taryfy. Większość dostawców pozwala swoim odbiorcom zmienić taryfę tylko raz w roku, zmiana taryfy może się wiązać z potrzebą wymiany licznika energii elektrycznej. Dowiedz się jak działa licznik energii elektrycznej oraz o planowanych wymianach liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne.
  • Inne: Rozliczenia, reklamacje, sprawdzenie salda, sprawy z fakturą lub z e-fakturą, aktualizacja danych osobowych.
  • Otrzymasz następujące informacje: informacje o taryfach, jak założyć eBOK, jak zalogować się do eBOK / jak rozwiązać problem z logowaniem na eBOK, informacje o licznikach - jak założyć licznik, jak uzyskać dostęp do elektryka 24, informacja o drukach do pobrania, potrzebne formularze, informacje o platformie zakupowej. 

Awaria prądu w Szczawnicy? Zadzwoń na Pogotowie Energetyczne!

Dzwoń na Pogotowie Energetyczne na numer telefonu 991. Tu otrzymasz informacje o planowanych wyłączeniach prądu.

Biura Obsługi Klienta (BOK) w pobliżu Szczawnicy:

  • Załatwisz każdą sprawe związaną z prądem w Biurze Obsługi Klienta,
  • Otrzymasz wszelkie potrzebne Ci informacje,
  • W przypadku problemów z logowaniem na e-BOKu radzimy zadzwonić do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta TAURON-a.

TAURON Biuro Obsługi Klienta Nowy Sącz
Adres:
 ul. Barbackiego 7, 33-300 Nowy Sącz
Godziny otwarcia: w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od 8:00 do 16:00, w środę od 8:00 do 18:00.
Telefon: (+48) 32 606 0 606 
E-mail: tok.indywidualni@tauron-pe.pl

TAURON Biuro Obsługi Klienta Nowy Targ
Adres:
 ul. Parkowa 11, 34-400 Nowy Targ
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
Telefon: (+48) 32 606 0 606 
E-mail: tok.indywidualni@tauron-pe.pl

TAURON Biuro Obsługi Klienta Zakopane
Adres:
 ul. Małaszyńskiego 15, 34-500 Zakopane
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
Telefon: (+48) 32 606 0 606
E-mail: tok.indywidualni@tauron-pe.pl

TAURON Biuro Obsługi Klienta Bochnia
Adres: ul. Karosek 31, 32-700 Bochnica
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
Telefon: (+48) 32 606 0 606 

E-mail: [email protected]

Biuro Obsługi Klienta TAURON w Tarnowie
Adres: 
ul. Studniarskiego 2, 33-100 Tarnów
Godziny Otwarcia: w poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00, w środy od 8:00 do 18:00.
telefon: (+48) 32 606 0 606
E-mail: kontakt.tarnow@tauron-pe.pl

TAURON Biuro Obsługi Klienta Katowice
Adres: ul. Widok 19, 40-118 Katowice
Godziny otwarcia: w poniedziałek i w środę od 10:00 do 17:00, we wtorek, w czwartek i w piątek od 8:00 do 14:00.
Telefon: (+48) 32 303 0 303 
E-mail: [email protected]

PGE - Grójec : 57.2 km
PGE - Otwock : 62.6 km
PGE - Konstancin Jeziorna : 64.8 km
PGE - Mińsk Mazowiecki : 67.4 km
RWE - Warszawa : 77.0 km
Godziny otwarcia: 24/7
Back to top