Skip to main content

Mieszkasz w Wąbrzeźnie? ENERGA jest Twoim Operatorem energii elektrycznej. Tu znajdziesz numery telefonu do infolini ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne Ci kontakty aby skutecznie załatwić Twoją sprawę. Sprawdź również informacje o Grupie ENERGA oraz opinie użytkowników ENERGA.

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Wąbrzeźno.

Zadzwoń z Wąbrzeźna do Biura Obsługi Klienta ENERGA na numer telefonu: (+48) 555 555 555

Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00

Infolinia dla telefonów stacjonarnych i komórkowych. Koszt połączenia według stawek operatora. Będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta. Dzwoniąc do infolinii ENERGA otrtzymasz następujące informacje:

  • Jak zostać klientem: przyłączenia do sieci energii elektrycznej i wyłączenia, podpisanie umowy sprzedaży prądu oraz umowy kompleksowej (sprzedaż + dostawa prądu), rozwiązanie umowy, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny). Sprawdź jak powinna wyglądać umowa sprzedaży energii elektrycznej.
  • Konto eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta): otwieranie konta, pomoc w obsłudze oraz w logowaniu na eBOK,
  • Taryfy: cennik, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy. Sprawdź dostępne taryfy energii elektrycznej w Polsce.
  • Faktury, rachunki, płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, informacje, terminy płatności.

Wejdź na Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • sprawy codzienne: zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych ENERGA, informacje o zużyciu prądu, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdź faktury, terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów. Znajdziesz na naszej stronie dodatkowe informacje o licznikach przedpłatowych, jak odczytać licznik energii elektrycznej oraz informacje o zmianie sprzedawcy prądu w naszej sekcji często zadawane pytania.
  • aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd.

Numer telefonu do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności: 

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA:

  • W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie/rozwiązanie umowy sprzedaży lub kompleksowej,
  • Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
  • Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie "Zgody na obciążenie rachunku" w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Sprawy codzienne: Jak zostać klientem i potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Sprawy codzienne: jak zostać klientem, jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika.
ENERGA - Kępno : 75.8 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 8-20
TAURON - Częstochowa : 77.6 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
ENERGA - Kutno : 83.5 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 8-20
PGE - Łowicz : 92.2 km
TAURON - Lubliniec : 95.6 km
Godziny otwarcia: Mon-Fri 7-18
Back to top