Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za prąd ? Szybki kontakt
Skip to main content

RWE telefon

Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Chcesz zgłosić awarię na terenie Warszawy i nie wiesz na jaki numer zadzwonić? Szukasz odpowiedniego numeru telefonu do RWE Polska S.A. lub do RWE Stoen Operator? Podpowiemy Ci jaki numer wybrać, aby skutecznie rozwiązać Twoją sprawę.

RWE telefon alarmowy na terenie Warszawy:

Potrzebujesz zadzwonić na telefon alarmowy, aby poinformować operatora RWE o przerwie w dostawie energii elektrycznej, awarii lub problemach technicznych na sieci? Zadzwoń na pogotowie energetyczne: 22 821 31 31

Adres: ul. Włodarzewska 68, Warszawa

mail: [email protected]

Kiedy dzwonić na telefon alarmowy RWE?
W przypadku zagrożenia życia związanego z linią energetyczną lub instalacją energetyczną, aby zgłosić awarię lub brak prądu, w przypadku problemów technicznych na linii energetycznej, w przypadku uszkodzenia linii energetycznych, jeżeli licznik energetyczny działa nieprawidłowo i powoduje brak zasilania, w przypadku zerwania plomby przy wymianie bezpieczników przedlicznikowych.

Czy płaci się za interwencję Pogotowia Energetycznego RWE?
W przypadku gdy awaria dotyczy wewnętrznych instalacji w budynku, które nie należą do operatora sieci RWE (np. klatka schodowa lub instalacja w mieszkaniu) odbiorca może płacić za interwencję Pogotowia. Granice odpowiedzialności są ustalone w umowie o świadczenie usługi dystrybucji lub w umowie kompleksowej. Dlatego warto skontaktować się z administratorem budynku przed wezwaniem pogotowia energetycznego.

RWE Stoen Operator a RWE Polska S.A.?

Jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma spółkami?

RWE Stoen Operator jest Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w Warszawie. Operator Systemów Dystrybucyjnych odpowiada za dostarczenie energii elektrycznej z wytwórni do odbiorców końcowych na danym terenie energetycznym. Operator jest właścicielem sieci i liczników elektrycznych oraz odpowiada za ich utrzymanie.

RWE Polska S.A. jest sprzedawcą prądu dla gospodarstw domowych i dla firm nie tylko na terenie Warszawy, ale i całej Polski. Każdy odbiorca (dom, firma) ma tylko jednego Operatora (ENEA, ENERGA, PGE, RWE lub TAURON) w zależności od sieci energetycznej, do której należy. Jednak każdy odbiorca może wybrać firmę, która sprzedaje mu energię elektryczną na najkorzystniejszych warunkach: RWE, inny tradycyjny dostawca prądu (ENERGA, ENEA, PGE, lub TAURON) lub jeden z nowych dostawców prądu, działających na terenie Polski.

Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Sprawdź teren, na którym obsługuje RWE Stoen Operator:

Zadzwoń na infolinię Sprzedawcy RWE Polska S.A.:

na telefon (+48) 22 821 46 46
(czynne 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu)

  • Aby uzyskać ogólne informacje: jak zostać klientem sprzedawcy prądu RWE Polska S.A., jakie są potrzebne dokumenty i aby uzyskać odpowiednie formularze,
  • Aby uzyskać informacje o umowie: o umowie sprzedaży, jak zawrzeć lub rozwiązać umowę, jaka jest procedura upoważnienia RWE do zmiany dotychczasowego sprzedawcy prądu na RWE Polska S.A., aby uzyskać odpowiedzi na pytania o mocy umownej i o możliwości jej zmiany, o protokole zdawczo odbiorczym, aby zmienić dane osobowe. Sprawdź jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy prądu.
  • Aby uzyskać informacje o taryfach: o szczegółach taryf, o cenie za 1 kWh, o różnych dostępnych taryfach (G11, G12, taryfa dzienna i taryfa nocna). Sprawdź Cennik Sprzedawcy RWE,
  • Aby uzyskać informacje o fakturach: informacje o płatności faktury, informacje o e-fakturach i fakturach elektronicznych, o ich reklamacji.

Zanim podpiszesz umowę ze sprzedawcą prądu, sprawdź oferty innych sprzedawców na rynku.

Czy wiesz, że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz, aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Zadzwoń na infolinię RWE Stoen Operator:

dla Warszawy i okolic:
nr telefonu (+48) 22 821 3131
(czynne 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu)

  • aby dowiedzieć się jak podłączyć się do sieci operatora w Warszawie i okolicy, aby otrzymać informacje o przyłączeniu, o umowie przyłączeniowej i o umowie kompleksowej.
  • aby dostać odpowiedzi na pytania związane z licznikiem i na temat nowych liczników.

eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Sprzedawcy RWE Polska S.A. (dostępne 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu): e-bok.rwepolska.pl; Obsługa klienta: [email protected]; Pomoc w sprawach technicznych działania e-bok: [email protected]

Sprawdź najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta:

BOK Śródmieście
Adres: ul. S. Rychlińskiego 2
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00

BOK Praga Południe
Adres: ul. W. Chrzanowskiego 12
Godziny otwarcia: poniedziałek od 08:00 do 18:00, wtorek, środa, czwartek od 08:00 do 16:00, piątek od 08:00 do 14:00

BOK Żoliborz
Adres: ul. Rudzka 18
Godziny otwarcia: poniedziałek od 08:00 do 18:00, wtorek, środa, czwartek od 08:00 do 16:00, w piątek od 08:00 do 14:00

BOK Galeria Mokotów
Adres: ul. Wołoska 12
Godziny otwarcia: od poniedziałku od soboty od 10:00 do 22:00, w niedziele od 10:00 do 21:00

BOK Galeria KEN Center
Adres: ul. Ciszewskiego 15
Godziny otwarcia: od poniedziałku do soboty od 10:00 do 21:00, w niedziele od 10:00 do 20:00

BOK CH Arkadia
Adres: al. Jana Pawła II 82
Godziny otwarcia: od poniedziałku do soboty od 10:00 do 22:00, w niedziele od 10:00 do 21:00

Kontakt do RWE Polska S.A.

Adres: ul. Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa
Kontakt na infolinię: (+48) 22 821 46 46
Fax: (+48) 22 821 46 47

Kontakt do RWE Dystrybucja

Adres: ul. Rudzka 18, I-piętro
Godziny otwarcia: poniedziałek od 08:00 do 18:00, wtorek, środa, czwartek od 08:00 do 16:00, piątek od 08:00 do 14:00
Telefon na infolinię: (+48) 22 821 31 31 czynne 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu
Fax: (+48) 22 821 31 31
Mail: [email protected]

Dla małych i średnich firm

Zadzwoń do telefonicznego centrum kontaktu z Klientem:
na numer telefonu (+48) 22 821 46 40
(czynne 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu)
fax: (+48) 22 821 46 47

Dla klientów posiadających opiekuna - telefon: (+48) 22 821 39 39

Obsługa Klientów Biznesowych
Adres: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa
Fax: (+48) 22 821 33 59
Mail: [email protected]

Sprawdź powyżej listę Centrów Obsługi Klienta w Warszawie.

Kontakt do RWE Polska S.A.

Adres: ul. Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa
Kontakt na infolinię: (+48) 22 821 46 46
Fax: (+48) 22 821 46 47

Kontakt do RWE Dystrybucja

Adres: ul. Rudzka 18, I-piętro
Godziny otwarcia: poniedziałek od 08:00 do 18:00, wtorek, środa, czwartek od 08:00 do 16:00, piątek od 08:00 do 14:00
Telefon na infolinię: (+48) 22 821 31 31 czynne 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu
Fax: (+48) 22 821 31 31
Mail: [email protected]

Dla dużych przedsiębiorstw

Zadzwoń do telefonicznego centrum kontaktu z Klientem:
na numer telefonu (+48) 22 821 39 39
(czynne od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00)
fax: (+48) 22 821 33 59

RWE Polska S.A.

Obsługa Klientów Biznesowych
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa
Mail: [email protected]
Pomoc w sprawach technicznych działania e-bok:
[email protected]

Back to top